Arkdaşlar ben visual basic veya hangi dil olursa olsun fark etmez silkroad onlinede hp/mp yi label' e yazdırmak istiyorum knightda yapıyorum ama silkroad onlinede statusbar yapmak istiyorum hiç örnek yok elimde sadece biraz yardıma ihtiyacım var.. Şimdiden teşekkürler... 👴 👴
arkadaşlar hp/mp
· 1 Yanıt · 1.9K görüntüleme 0 okuyor
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap