Icerige atla
Extraloob

arkadaslar harbiden str bowdan anlayanlar gelsin

· 9 Replies · 1.2K views
D
dj_shark OP ⭐ 19y
#1
Arkadaslar aranızda str cold bow kasan var mı bana göre çok saglam ama inanın cok kararsız kaldım fire a mı dönsem diye aklımdaki yapılandırma 90 pac 90 cold 61 fire 59 light sizce bu yapılandırma nasıl yoksa 90 pac 90 fire 72 light 48 cold mu iyidir. Cold ve Fire damage arasındaki fark cok mu büyük ? büyük ise bu fark cold un freeze etkisiyle kapatılır mı ?
9 Replies
D
DaRKWaTcH ⭐ 19y
#2
benim 64 lv str cold bowum wardı..fakat kasılması cok zordu botla bıle zor kasılıordu...pvp'de karsısındakıni yenerdi fakat ezemezdi...yanı 64 lv da hıc 30 k crit. gormedım char saglam oluor ama kasılmıor....pvpde kendınden yukseklere dırenırsın ama kendınden ezıklerıde ezemessın kolay kolay
M
#3
Ben 2 kere cold bow kasıp sattım, şu an fire bow 77 lvl (78 olcak amcası ^^)
Pek fazla pvp yapmam ama 5 arrow combo ve stun açıldı artık saldırıyorum korku salıyorum kendime güveniyorum..

Sağlam oluyor fire str bow tavsiye ederim fakat yan skill olarak ben lightning full yapıcam..
çünkü bowcunun gizli skill i lightning bana göre (: cold 30 a düşecek..
D
dj_shark OP ⭐ 19y
#4
tşk ederim arkadaslar peki cold 30 da mı kalmalı ne işe yarar 30 da?
M
#5
Fazladan phy defans göz çıkarmaz ^^
T
Torquel ⭐ 19y
#6
30'da kalırsa cold %20 snow shield kullanabilrsin.Pvpde ve jobda sıkısırsan brz etkili olur.
N
#7
bence 2.soyledıgn yanı 90 pacheon- 90 fire (imbue)- 72 light- 48 cold daha mantıklısı ve en saglam olanı 👍 fire ve cold arasında baya bir dagame farkı var sadece statuslere bakarak hareket etme bence pillsiz pvp yapan char yok ha sadece moblarda hızlı kasılcam dıyosan heuksal nuker ac ☕
Q
Quattro ⭐ 19y
#8
Öncelikle atağı en yuksek el yakması fire dır ondan sonra lıgt en düşük olansa cold dur ama coldun yavaşlatma özeliği vardır.... Ben kendi charımda yaptığım yapılandırmada protector giyerek cold 40 lıgt 81 pac 81 ve fire 81 yaptım ve char cok fazla atak agırlıklı oluyor bu yuzden defansı çok düşük oluyor...Bende bunu begenmedım ve cold 80 yaptım ve lıgt kapadım ve char umdugumdan fazla defenasa sahip oldu bunu bi yapılandırma ile zaten size sunacağım... Yani sonuç olarak pary ration basılı garment ii bir set ve pac90 cold90 fire90 ligt 30 şu anki favori yapılandırmam...
M
ManlY ⭐ 18y
#9
90/Pacheon/Fire/Light 30/Cold yap str bowun tadını çıkar...

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: