Icerige atla
Extraloob

Arkadaşlar Bakarsanız Sevinirim

· 4 Replies · 1.2K views
U
Uykucu OP ⭐ 19y
#1
Benim Bi Arkadaş Var 2 int 1 str gidiyo dedi şte bana ben 60 dan sonra str gidicem dedi bende dedim bilmediğin işleri yapma bi sitedekilere sorayım dedim sizce bu doğru birşey mi
4 Replies
U
Uykucu OP ⭐ 19y
#2
cevap verecek yok mu
S
Sniker ⭐ 19y
#3
Bence hatayı 2 int 1 str gitmekle yapmış...Vuruşlarına çok büyük etki yapacağını sanmam nukerler kadar. ayrıca pure str lere göre canıda çok az olacak.O charı 5.1 veya 7.1 hybrid yapsın
R
Rapche ⭐ 19y
#4
çok büyük bi tecrübesi yoksa full str yada full int olsun derim yada ben bu oyunu çözdüm diyosa hybird yapabilir extraokk

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: