Benim Bi Arkadaş Var 2 int 1 str gidiyo dedi şte bana ben 60 dan sonra str gidicem dedi bende dedim bilmediğin işleri yapma bi sitedekilere sorayım dedim sizce bu doğru birşey mi
Arkadaşlar Bakarsanız Sevinirim
· 4 Replies · 1.2K views 0 reading
4 Replies
cevap verecek yok mu
Bence hatayı 2 int 1 str gitmekle yapmış...Vuruşlarına çok büyük etki yapacağını sanmam nukerler kadar. ayrıca pure str lere göre canıda çok az olacak.O charı 5.1 veya 7.1 hybrid yapsın
çok büyük bi tecrübesi yoksa full str yada full int olsun derim yada ben bu oyunu çözdüm diyosa hybird yapabilir extraokk
Log in to write a reply.
Log In