Arkadaşlar 16 lw'e kadar hiç skill vermedim ve 16 lvlde 9 a kadar ateş el yakması ve glavienin ilk skilini açtım şimdi 17 lw oldum 6100 skill puanım oldu şimdi bundan sonra ne yapmalıyım (Botla kasıyırum)
Arkadaşlar açtığım glavie charda şöle bişey yaptım
· 6 Yanıt · 1.4K görüntüleme 0 okuyor
6 Yanıt
O
Old School
⭐ 19y
Bundan sonra buradaki skilleri açarak git
viewtopic.php?f=101&t=12393
viewtopic.php?f=101&t=12393
N
NighTwaLkeR
⭐ 19y
zaten botsuz kassan hayytta sıkılmadan kasamzdn xD nese 6100 sp iimis fire imbue acmanda guzel arkdsn verdigi skilleri uygularsan (coldla fire yer degistirip) char biseye benzer iyi oyunlar
zaten botsuz kassan hayytta sıkılmadan kasamzdn xD nese 6100 sp iimis fire imbue acmanda guzel arkdsn verdigi skilleri uygularsan (coldla fire yer degistirip) char biseye benzer iyi oyunlar
Niye kasamasın?
Botsuz ( o zamanlar legal takılıodum Very Happy) 2 haftada 10k sp kastım bandit lerde ve sonra ani gelen bir globalle hayatım değişti Mr. Green
N
NighTwaLkeR
⭐ 19y
botsuz kasılmaz dıye bısey demedım kı ben 56 lvl glavie charım var full str elle kastım botun bsı yoktu neyse yanlıs anlamıssn herlde benı ben osur dılerm yanls anlttm kendımı
botsuz kasılmaz dıye bısey demedım kı ben 56 lvl glavie charım var full str elle kastım botun bsı yoktu neyse yanlıs anlamıssn herlde benı ben osur dılerm yanls anlttm kendımı
offf hep yanlış anlamalar değil mi hayatı zehir eden!! Sad
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap