Icerige atla
Extraloob

Arkadaşlar açtığım glavie charda şöle bişey yaptım

· 6 Yanıt · 1.4K görüntüleme
K
kurmay OP ⭐ 19y
#1
Arkadaşlar 16 lw'e kadar hiç skill vermedim ve 16 lvlde 9 a kadar ateş el yakması ve glavienin ilk skilini açtım şimdi 17 lw oldum 6100 skill puanım oldu şimdi bundan sonra ne yapmalıyım (Botla kasıyırum)
6 Yanıt
N
#3
zaten botsuz kassan hayytta sıkılmadan kasamzdn xD nese 6100 sp iimis fire imbue acmanda guzel arkdsn verdigi skilleri uygularsan (coldla fire yer degistirip) char biseye benzer iyi oyunlar
E
Espio ⭐ 19y
#4

zaten botsuz kassan hayytta sıkılmadan kasamzdn xD nese 6100 sp iimis fire imbue acmanda guzel arkdsn verdigi skilleri uygularsan (coldla fire yer degistirip) char biseye benzer iyi oyunlar

Niye kasamasın?
Botsuz ( o zamanlar legal takılıodum Very Happy) 2 haftada 10k sp kastım bandit lerde ve sonra ani gelen bir globalle hayatım değişti Mr. Green
N
#5
botsuz kasılmaz dıye bısey demedım kı ben 56 lvl glavie charım var full str elle kastım botun bsı yoktu neyse yanlıs anlamıssn herlde benı ben osur dılerm yanls anlttm kendımı
C
CgnOck ⭐ 19y
#6

botsuz kasılmaz dıye bısey demedım kı ben 56 lvl glavie charım var full str elle kastım botun bsı yoktu neyse yanlıs anlamıssn herlde benı ben osur dılerm yanls anlttm kendımı



offf hep yanlış anlamalar değil mi hayatı zehir eden!! Sad

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: