Ozaman şu oyunda A basınca ortadaki boş olan yerin ne işe yarayacağı anlaşıldı şimdi.
Arap Bölgesi ve Pet Güncellemesi
· 37 Replies · 8.7K views 0 reading · Page 2 / 2
Replies
Ozaman şu oyunda A basınca ortadaki boş olan yerin ne işe yarayacağı anlaşıldı şimdi.
olabilir 🍿
acaba max kac lvla kadar cıkacaklar 😄 200 lvl bir karakterimin olmasını istemem sahsen ☕
W
Winchest3r
⭐ 15y
glavie ve stafa hasta kaldım 😄
I
IronicWarfare
⭐ 15y
U
Ural_Tulga
⭐ 15y
Güzel teşekkürler
Edit
Bölümle alakalı Yorumlara Açığız. 😉
Bölümle alakalı Yorumlara Açığız. 😉
O
ogulcan007
⭐ 16y
iyiymiş gelsin bakalım
Bu arap ırkı 3 yıldır gelecek diye bekliyoruz ne gelen var ne giden 😊
gz
Aslında arap ırkı getirip RvR (Realm vs Realm yani ırk savaşı) yapılsa daha zevkli olur oyun her ırkın belirli şehirleri ve diğer ırklardan ayıran sınırları olsa istediğin zaman karşı bir ırkın sınır kapısını kırıp baskın yapılsa daha zevkli birşey olurdu.
A
assassination54
⭐ 15y
🤘
🤤 🤤 🤤 🤤 🤤
Aslında arap ırkı getirip RvR (Realm vs Realm yani ırk savaşı) yapılsa daha zevkli olur oyun her ırkın belirli şehirleri ve diğer ırklardan ayıran sınırları olsa istediğin zaman karşı bir ırkın sınır kapısını kırıp baskın yapılsa daha zevkli birşey olurdu.
1.oyun k.o döner (zaten cleric = bufçu)
2.eurolar alır başını gider...2 bard+1 str cleric...
Nedense her update ile sronun sonunun geldiğini hissediyorum. Sevinmem lazım Arap ırkı gelecek ancak joymax güzelim oyunu harcadı
Log in to write a reply.
Log In

