Gitsin...
Gitsin
+1907
Gitsin...
Gitsin
Kalsın kalsın.Ne güzel takımı yönetiyor işte.10numero teknik adam :P
Kalsın, Fenerbahçe süper gidiyor bu aralar. 😁 Hiç maç kazanamayanlara ne deniyordu? Nagalip? 😈
Kalsın diyenlerin hepsi diğer takımları tutanlar :D
sağlam istifa etti aragones'e örnek teşkil etmez inşallah bu hareket :P
Log in to write a reply.
Log In