Icerige atla
Extraloob

Aragones Gitsin mi Kalsın mı ?

· 45 Replies · 4.1K views · Page 2 / 3
Replies
I
#21
Gitsin...

Gitsin

+1907
A
addIcFb ⭐ 19y
#22
Tek Fbli Olarak ben Kalsın 😎
Q
Quensis ⭐ 19y
#23
Kalsın kalsın.Ne güzel takımı yönetiyor işte.10numero teknik adam :P


👍
L
Leet1 ⭐ 19y
#24
Kalsın 😆
I
#25
gitsinnnnnnnn
sizde var yha 😄
P
PhaetoN ⭐ 18y
#26
Kalsın kalsın 😈 😈 😈
DukeNukem
DukeNukem ⭐ 19y
#27
kalsın 😆
S
#28
Kalsın, Fenerbahçe süper gidiyor bu aralar. 😁 Hiç maç kazanamayanlara ne deniyordu? Nagalip? 😈


😁 😁 😁
C
carwen ⭐ 18y
#29
Gitsin.
Berbat..
D
destiny ⭐ 18y
#30
Güle güle gitsin ..
S
sovalye ⭐ 19y
#31
cehennemin dibine kadar yolu war dedenin GİTSİN....
R
Redefine ⭐ 19y
#32
Kalsın bence süper gidiyor F5. 😈 😈
C
Crown ⭐ 19y
#33
Kalsın diyenlerin hepsi diğer takımları tutanlar 😄
D
dR.NooB ⭐ 19y
#34
gg :x
E
EFendi ⭐ 19y
#35
kalsın... 😁
X
XER0 ⭐ 19y
#36
Kalsın diyenlerin hepsi diğer takımları tutanlar :D


😁

4-1 🤔
A
addIcFb ⭐ 19y
#37
Beklıcezz 😗
E
EFendi ⭐ 19y
#38
sağlam istifa etti aragones'e örnek teşkil etmez inşallah bu hareket 😜
A
addIcFb ⭐ 19y
#39
sağlam istifa etti aragones'e örnek teşkil etmez inşallah bu hareket :P

Vardır Aragorn.. Bi Bildiği 😊 Kİ Cimbomda kötü gidiyor yani 🙄
S
Stephanos ⭐ 19y
#40
Kalsın

p.s : Galatasaray foreva 😄

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: