Icerige atla
Extraloob

>>> Anti Insivible & Stealth

· 294 Yanıt · 61K görüntüleme · Sayfa 12 / 15
Yanıtlar
D
dragonnn ⭐ 19y
#221
Arkadaslar Bunun önelimi alması çok basit bir olay pvp ve job larda devamlı video kayıt yapmayı unutmayın siz görünmezken vatandaş sizi gelsin kessin ve videodan o anı kesin ( video splitter ile ) sizi kesen vatandaşın nick i ile birlikte http://www.silkroadonline.net/sro_board ... ForumID=12 burada yayınlayın ve zevkle banlanmasını seyredin Very Happy unutmayın ki joymax ın en affetmediği şey media dosyasıyla oynamak oyun bug larından yararlanmak Uranüste ter termiz job umu da pvp mide yapıyorum şuan. Ben ve bir kaç arkadaşım sayesinde server i böyle asalaklardan temizledik. Bir rogue veya wizard kasması kolay değildir. 15 sn pot içme muhabbetine mavi yaratıklarda bile ölüyorsunuz bazen. Bilgi paylaşmak güzeldir de paylaştığın şey insanların emeğine, hakkına çomak sokuyorsa kişiliksizlikten başka bişey değildir.

Uranüs : ReD_ArmY ( 66 rogue ) şuan dw kapının önünde stealth mod da bekleyen bir hunter im ve gören arkadaşların beni kesmelerini rica ederim Very Happy
C
CoquetBeat ⭐ 19y
#222
1.44 de çalışan var mı ?
M
Macro ⭐ 19y
#223
1.44 de çalışan var mı ?


yok ve gelmesi çok zor
T
#224
1,144 var bende ama upload edilecek kadar küçük değil bu internet hızı ile. 😢
Çeşitli programlar ile kendinizde yapabilirsiniz,şahsen 1,144'ü kendim yaptım.
Y
Yukie ⭐ 19y
#225
emeğe saygı...

özgür forum, özgür irade!!!

paylaşım için saol
S
salihtr ⭐ 19y
#226
Arkadaslar Bunun önelimi alması çok basit bir olay pvp ve job larda devamlı video kayıt yapmayı unutmayın siz görünmezken vatandaş sizi gelsin kessin ve videodan o anı kesin ( video splitter ile ) sizi kesen vatandaşın nick i ile birlikte http://www.silkroadonline.net/sro_board ... ForumID=12 burada yayınlayın ve zevkle banlanmasını seyredin 😄 unutmayın ki joymax ın en affetmediği şey media dosyasıyla oynamak oyun bug larından yararlanmak Uranüste ter termiz job umu da pvp mide yapıyorum şuan. Ben ve bir kaç arkadaşım sayesinde server i böyle asalaklardan temizledik. Bir rogue veya wizard kasması kolay değildir. 15 sn pot içme muhabbetine mavi yaratıklarda bile ölüyorsunuz bazen. Bilgi paylaşmak güzeldir de paylaştığın şey insanların emeğine, hakkına çomak sokuyorsa kişiliksizlikten başka bişey değildir.

Uranüs : ReD_ArmY ( 66 rogue ) şuan dw kapının önünde stealth mod da bekleyen bir hunter im ve gören arkadaşların beni kesmelerini rica ederim :D



olayı süper açıkladın kardeşim ?!!!!!!!
rogue ve wizard lardan korunmanın yollarıda var skiller pot lar yani ortada haksızlık yok
Y
Yukie ⭐ 19y
#227
Arkadaslar Bunun önelimi alması çok basit bir olay pvp ve job larda devamlı video kayıt yapmayı unutmayın siz görünmezken vatandaş sizi gelsin kessin ve videodan o anı kesin ( video splitter ile ) sizi kesen vatandaşın nick i ile birlikte http://www.silkroadonline.net/sro_board ... ForumID=12 burada yayınlayın ve zevkle banlanmasını seyredin 😄 unutmayın ki joymax ın en affetmediği şey media dosyasıyla oynamak oyun bug larından yararlanmak Uranüste ter termiz job umu da pvp mide yapıyorum şuan. Ben ve bir kaç arkadaşım sayesinde server i böyle asalaklardan temizledik. Bir rogue veya wizard kasması kolay değildir. 15 sn pot içme muhabbetine mavi yaratıklarda bile ölüyorsunuz bazen. Bilgi paylaşmak güzeldir de paylaştığın şey insanların emeğine, hakkına çomak sokuyorsa kişiliksizlikten başka bişey değildir.

Uranüs : ReD_ArmY ( 66 rogue ) şuan dw kapının önünde stealth mod da bekleyen bir hunter im ve gören arkadaşların beni kesmelerini rica ederim :D



olayı süper açıkladın kardeşim ?!!!!!!!
rogue ve wizard lardan korunmanın yollarıda var skiller pot lar yani ortada haksızlık yok



aynen!

adamlar fire ye gereken skilleri koymuş, o nunda SP harcamak istemediniz varsayalım potçuda zaten gerekli pot satılıyo! Daha neden bu tip yola başvurulsun ki? oldie

Ancak

Kullanan kullansın ama yarın banlanırsa darılmaca gücenmece yok :evil:
M
murteza ⭐ 19y
#228
kardeş benim ve emınım bu durumda olan pek cok arkadasımın pk2 sı zaten edıtlı ... ornegın oto canavar secımı ... ornegın daha bır suru sey... sen bunu nasıl yaptıgını anlatsan da bız bızımkılerın uzerıne yapsak ... yoksa bızım edıtler gıdecek ...
P
Prada ⭐ 19y
#229
Arkadaslar Bunun önelimi alması çok basit bir olay pvp ve job larda devamlı video kayıt yapmayı unutmayın siz görünmezken vatandaş sizi gelsin kessin ve videodan o anı kesin ( video splitter ile ) sizi kesen vatandaşın nick i ile birlikte http://www.silkroadonline.net/sro_board ... ForumID=12 burada yayınlayın ve zevkle banlanmasını seyredin 😄 unutmayın ki joymax ın en affetmediği şey media dosyasıyla oynamak oyun bug larından yararlanmak Uranüste ter termiz job umu da pvp mide yapıyorum şuan. Ben ve bir kaç arkadaşım sayesinde server i böyle asalaklardan temizledik. Bir rogue veya wizard kasması kolay değildir. 15 sn pot içme muhabbetine mavi yaratıklarda bile ölüyorsunuz bazen. Bilgi paylaşmak güzeldir de paylaştığın şey insanların emeğine, hakkına çomak sokuyorsa kişiliksizlikten başka bişey değildir.

Uranüs : ReD_ArmY ( 66 rogue ) şuan dw kapının önünde stealth mod da bekleyen bir hunter im ve gören arkadaşların beni kesmelerini rica ederim :D



Asalak , kişiliksiz falan diyosunda fazla ağır konuşmuşsun.. Sonuçta oyun bu her oyunun açıkları vardır illaki bunları kullanmanın kişiliksizlikle ne alakası var?? Tamam euroya sunulan bi avantajı ortadan kaldırmak elbette adil değil bende şahsen kullanmanın yersiz olduğunu oyun zevkini düşüreceğine inanıyorum ama Senin açıklamana saygı bile duymam!!
M
murteza ⭐ 19y
#230
Dayı link silinmiş yenilersen ii olur
_
_NoMeRcY_ ⭐ 19y
#231
güzel paylaşım eline sağlık da bu yeni media pk nın içinde değiştirilen kodlarları bulabilirseniz ben kendim editliyeceğim çünkü özel bi media pk sistemim varda bütün değişiklikleri 1 media pk klasörüne aldım,Şimdiden teşekkürler...
_
_NoMeRcY_ ⭐ 19y
#232
güzel paylaşım eline sağlık da bu yeni media pk nın içinde değiştirilen kodlarları bulabilirseniz ben kendim editliyeceğiçünkü özel bi media pk sistemim varda bütün değişiklikleri 1 media pk klasörüne aldım,Şimdiden teşekkürler...
E
E0N ⭐ 19y
#233
arkadaslar artık orjinal pk2 ile oynama yapanlar banlanıyormus öncedende duymustum ama inanmamıstım bu sebepten internet cafede oynayan arkadasların cogu banlandı europe charlar size müjde
J
Jason Walker OP ⭐ 19y
#234
Oynama yapılmasını anlamaları imkansız. O yüzden ban ihtimali yok.
K
kanka07 ⭐ 18y
#235
beyler bu pk2 ban sebebi benden demesi:
M
mavialize ⭐ 19y
#236
kırık link yenilenirse çok makbule geçer.. Çalışıyorsa tabiki.
C
Conseited ⭐ 18y
#237
evet herkes yorumunu güzelce yapmış ben rogue bir karaktere sahiptim(82lvl) ve o çarla herkesi öldürüyordum pk2 edit olunca or da olsa ölüyodu ama kullanan kişi sayısı gittikçe artıyor ve artık daggerların işi zorlaşıyor
ki bu olasa bile zaten dagger çarlar 80 lvldan sonra sıkmaya başlar çnkü herkesi öldürebilrsin ama öldürdükten sonra kaççaksın ve düşnünce mert bir davranış olmadığını bunun beniim karakterimi yansımadığını düşündüm ve çarımı wariror yaptım şu an çok mutluyum ölüyorum öldürüyorum daggerlarda çok bişey yapamıyo yinede bu programı kullanmıyorum zaten 1handed alıp elime canımı 7k artırınca dagger beni 3 harekette zor çekiyo bende ozamana kdr çoktan öldürmüş oluyorum wizard için eçerli ki onlarda daha kolaydır yinede emeğe saygı diyorum tesekkür ediyorum ama ben kullanmam saolun!
0
0sse.mp3 ⭐ 18y
#238
Link bozuk
H
hackerdem ⭐ 19y
#239
Link bozuk

katılıyorum link gitmiş jason'cum yenilermisin
S
Stihl ⭐ 19y
#240
link kırık :S

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: