üyelik alınmıyomu artık bu sbottan alınmıyosa nolcak kullanımıcazmı?
anlayan baksın bi beyler
· 6 Replies · 973 views 0 reading
6 Replies
Şu an üyelik alınmıyor diye biliyorum.Sitemizden satın alabilir, daha sonra kredi yükleyip kullanabilirsiniz.
Buradan kirayalabilirsiniz. viewtopic.php?f=21&t=119112
Buradan satın alabilirsiniz. viewtopic.php?f=568&t=164964
Buradan kirayalabilirsiniz. viewtopic.php?f=21&t=119112
Buradan satın alabilirsiniz. viewtopic.php?f=568&t=164964
üyeligidemi parayla alıyoruz?
üyeligidemi parayla alıyoruz?
Üyelik normalde parayla değil ama sbot çok iyi bir bot ve kendi sitesinden üyelik alımı şu an kapalı olduğu için mevcut üyelikler çok değerli.Bu yüzden üyelikler para ile satılıyor.Bir nevi karaborsa gibi düşün. 👍
hmm anladım sitesinden nezaman alabiliriz peki şimdilik srobota devam ozaman 😊
hmm anladım sitesinden nezaman alabiliriz peki şimdilik srobota devam ozaman :)
Ne zaman açılacağı belli olmuyor, uzun süredir de açık değil üyelik alımı.Ama kiralamak gayet mantıklı, srobot ile uğraşmaktansa sbot gibi gelişmiş bir botu kullan biraz daha para katıp. 👍
Log in to write a reply.
Log In