Hercules'te ki AnaDOLU_T3AM adındaki 5level guildimi satıyorum arkadaşlar...Henüz bi fiyat belirlemedim offer diyorum yani.. 😁 Ama şunu bilinki çok ucuza satıcam tekliflerinizi bu başlık altında yapabilirsiniz :idea:
AnaDOLU_T3AM [ 5 Lv ] Satılıktır !!
· 6 Yanıt · 1.3K görüntüleme 0 okuyor
6 Yanıt
20 m den açayım bari 😄
20 m den açayım bari :D
25m ye verirsen guild senin olacak 👴 😁
kabul mu kardeş 25m?
20 m den açayım bari :D
kardeş 25m ye satıyorum eğer alıyosan hemen satayım yoksa başka birisi alcak 😉
kilit pls satılmıştır.
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap