Yaptıkların çok hoş gerçekten özellikle şuan ki imzan,daha yeni katıldın sanırım aramıza hoşgeldin,ileride ps user olabilirsin,takipteyim.
Kolay Gelsin. 😘
Caprice Ne diyorsun PS User Olayım mı ? 😜 😁
Ama Suan Yogunluk Var.Yazılı,Kurban felan vb. ☕
Ne yapsam Sen soyLe akıl ver 😜 😁
Biraz daha bekle,imzayı yapıncada .psd almayı unutma,ps user olman için .psd şart.
Onlarıda Alırız Bir Kac Tanesinin Kayıp heralde , Onların Yerinede Yenisini Hazılrlarız. 😜 😁