Icerige atla
Extraloob

'Amon ~ RA ­°° Signature Library °° Guncel !

· 50 Replies · 6.2K views · Page 2 / 3
Replies
Q
Quewrax OP ⭐ 17y
#21
Guncel Added 3 New Sign. 😎
A
Arcadia ⭐ 17y
#22
imzaların gayet güzel bence biraz font , brush vs indirdiğinde daha harika olacaktır. 😘

ps : bazıları fazla +18 e kaçmış gibi 🙄

ama +18 iyidir , candır 😈 😜 😁
Q
Quewrax OP ⭐ 17y
#23
imzaların gayet güzel bence biraz font , brush vs indirdiğinde daha harika olacaktır. 😘

ps : bazıları fazla +18 e kaçmış gibi 🙄

ama +18 iyidir , candır 😈 😜 😁


O zaman -18 bakmasın 😜 😁

PS : yorumlarınız için tşkler 😘
Q
Quewrax OP ⭐ 17y
#24
Guncel ☕
A
Arcadia ⭐ 17y
#25
Guncel ☕

font güzel olsa sonuncuda tadından yenmez vallahi 😘
Q
Quewrax OP ⭐ 17y
#26
Guncel ☕

font güzel olsa sonuncuda tadından yenmez vallahi 😘

Onuda Ayarlarız. 😜 😁 Font Sıkıntım var onun ıcın boyle 😜
PS : Guncel <Added New Signature ☕ >
C
Caprice ⭐ 19y
#27
Yaptıkların çok hoş gerçekten özellikle şuan ki imzan,daha yeni katıldın sanırım aramıza hoşgeldin,ileride ps user olabilirsin,takipteyim.

Kolay Gelsin. 😘
Q
Quewrax OP ⭐ 17y
#28
Yaptıkların çok hoş gerçekten özellikle şuan ki imzan,daha yeni katıldın sanırım aramıza hoşgeldin,ileride ps user olabilirsin,takipteyim.

Kolay Gelsin. 😘


Tşkler 😘
PS : Bir Tane daha geliyor
A
Arcadia ⭐ 17y
#29
Caprice gibi birinden böyle bir yorum aldığın için sevinmelisin dostum 😘
Q
Quxera ⭐ 19y
#30
İyileşiyorsun.
Q
Quewrax OP ⭐ 17y
#31
Caprice gibi birinden böyle bir yorum aldığın için sevinmelisin dostum 😘


Sevinmemmi 😜 😁 Sevindim tabi ki, 🍿

İyileşiyorsun.


Tşkler Bro 😘
K
Kup ⭐ 18y
#32
Bir de bana yap bakalım 😜
Q
Quewrax OP ⭐ 17y
#33
Bir de bana yap bakalım :P


Su PS Kasmasa Sanada Yaparız 😜 😁
M
#34
Caprice gibi birinden böyle bir yorum aldığın için sevinmelisin dostum 😘


Aynen tam bunu yazacaktım gaza gelme hihihi ^^ 😈 ❤️
C
Caprice ⭐ 19y
#35
Bir de bana yap bakalım :P


Su PS Kasmasa Sanada Yaparız 😜 😁

Spoiler
Photoshop’ta iken Ctrl+K Tuşuna bas.
2-İletişim kutusu çıktıktan sonra Ctrl+7 Tuşlarına bas.
3-Scratch Disk Bölümünde
Firsttartup
Second: c
Thirt : d

Hızlandığını farkedeceksin,şimdi daha rahat çalış 😜
M
#36
Caprice`den( 😈 ) tüyolar , ty ❤️
Q
Quewrax OP ⭐ 17y
#37
Bir de bana yap bakalım :P


Su PS Kasmasa Sanada Yaparız 😜 😁

Spoiler
Photoshop’ta iken Ctrl+K Tuşuna bas.
2-İletişim kutusu çıktıktan sonra Ctrl+7 Tuşlarına bas.
3-Scratch Disk Bölümünde
Firsttartup
Second: c
Thirt : d

Hızlandığını farkedeceksin,şimdi daha rahat çalış :P


Tşkler 😘
Added New Signature
Q
Quewrax OP ⭐ 17y
#38
Bir de bana yap bakalım :P


- Resim Silinmiş.

Buyur 😜
Q
Quewrax OP ⭐ 17y
#39
Yaptıkların çok hoş gerçekten özellikle şuan ki imzan,daha yeni katıldın sanırım aramıza hoşgeldin,ileride ps user olabilirsin,takipteyim.

Kolay Gelsin. 😘


Caprice Ne diyorsun PS User Olayım mı ? 😜 😁
Ama Suan Yogunluk Var.Yazılı,Kurban felan vb. ☕
Ne yapsam Sen soyLe akıl ver 😜 😁
C
Caprice ⭐ 19y
#40
Yaptıkların çok hoş gerçekten özellikle şuan ki imzan,daha yeni katıldın sanırım aramıza hoşgeldin,ileride ps user olabilirsin,takipteyim.

Kolay Gelsin. 😘


Caprice Ne diyorsun PS User Olayım mı ? 😜 😁
Ama Suan Yogunluk Var.Yazılı,Kurban felan vb. ☕
Ne yapsam Sen soyLe akıl ver 😜 😁

Biraz daha bekle,imzayı yapıncada .psd almayı unutma,ps user olman için .psd şart.

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: