Icerige atla
Extraloob

amd athlon işlemci

· 4 Replies · 2.7K views
E
Exqusei OP ⭐ 19y
#1
amd athlon II x2 kullanımı nasıl çok ısınır mı ? o/c yapmaya gerek var mı ? sroda sbotla 4 char açılınca çok ısınır mı ?
4 Replies
E
Exqusei OP ⭐ 19y
#2
birde hangi ekran kartıyla beslemem gerekir ucuz yollu uzun ömürlü?
C
CosmicGate ⭐ 16y
#3
bende AMD x8 var müthiş yani
D
DesertRose ⭐ 17y
#4
Amd iyidir en sonki performans testlerinde amd zirvedeydi galiba.

[ Bu mesaj Android ile atildi ] mobile

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: