amd athlon II x2 kullanımı nasıl çok ısınır mı ? o/c yapmaya gerek var mı ? sroda sbotla 4 char açılınca çok ısınır mı ?
amd athlon işlemci
· 4 Replies · 2.7K views 0 reading
4 Replies
birde hangi ekran kartıyla beslemem gerekir ucuz yollu uzun ömürlü?
C
CosmicGate
⭐ 16y
bende AMD x8 var müthiş yani
D
DesertRose
⭐ 17y
Amd iyidir en sonki performans testlerinde amd zirvedeydi galiba.
[ Bu mesaj Android ile atildi ] mobile
[ Bu mesaj Android ile atildi ] mobile
Log in to write a reply.
Log In