Icerige atla
Extraloob

Amazon.com

· 11 Replies · 1.8K views
11 Replies
G
Gentleman ⭐ 18y
#2
hmm, TR de bir aralar Sim lock gibi birsey vardi, halan varmi ? Yani Kayit olmayan telefonu kullanilmiyordu
L
Leo Kenzo ⭐ 18y
#3
1. Astarı yüzünden pahalıya gelir
2. Türkiyeye göndermiyorlar diye biliyorum
3. Bence sen başka bir telefon beğen...
E
Espio OP ⭐ 19y
#5
Firma Tr'ye ktap dvd ve oyun gönderiyor ancak Elektronik eşyalar gümrükte kalır diye tırsıyorum , sim lock da telefon turt dışından geldiği için pasaportla açılıyor diye biliyorum , ama gümrük meselesinden emin değilim bu arada bu tel. den asla vazgeçmem aşığıyım ^^
D
destiny ⭐ 18y
#6
Gümrük'tede kalabilir ve zaten onların şarj aleti yabancı tarzı yani Türkiyedeki prizlere girmez şarj edemezsin..
E
Espio OP ⭐ 19y
#7
Gümrük'tede kalabilir ve zaten onların şarj aleti yabancı tarzı yani Türkiyedeki prizlere girmez şarj edemezsin..

Nokia N79 Bataryası bununla uyumlu BL-5J onda şarj eder buna takarım
ahaha valla bu telefon aklımı aldı yapmayacağım iş yok bunun için 😄
G
Gentleman ⭐ 18y
#9
Ama Pardon, Türkiyeye yollamiyoruz 😄
L
Lunacy ⭐ 18y
#10
Boşver Espio o telefonu sen. Bak şu resme. Tavsiye ederim. Süper. 😜 😁

- Resim Silinmiş.
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#11
gümrük sorunu normalde çıkmıyor rahatlıkla alabilirsin, lakin biraz stresli iş !

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: