idare eder:D
iskender
Alttakine Ne Yemek Ismarlıyorsun?
· 545 Yanıt · 34K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 18 / 28
Yanıtlar
O
Optimus Prime
⭐ 18y
Ooo süper^^
Lahmacun+soğan salatası+ayran
Lahmacun+soğan salatası+ayran
soğan hariç güzel.
alttakine sushi ısmarlıyorum
alttakine sushi ısmarlıyorum
Hiç yemedim 😆
Alttakine güzel bir karnıyarık ^^
Alttakine güzel bir karnıyarık ^^
kola cips 😆
kola cips 😆
Sagol 😄
Altakkıne kuru fasulye-pilav
sevmiyorum sağol
Alttakine Sebzeli Çin Çorbası 😁
Alttakine Sebzeli Çin Çorbası 😁
O
Optimus Prime
⭐ 18y
Çinlilerle ilgili birşey duymak istemiyorum,yemeklerinide sevmem zaten
Kuru fasulye+pilav+turşu+ayran^^
Kuru fasulye+pilav+turşu+ayran^^
L
LeqenDTeXaS
⭐ 18y
yeah bugün yedim severim
alttakine bamya 😄
alttakine bamya 😄
peynir ekmek xD
pilav+çorba:D
Pilav pek gitmeyebilir ama çorbayı severim.
Karpuz+peynir+ekmek yanına da bi bardak su 😁
Karpuz+peynir+ekmek yanına da bi bardak su 😁
D
DangerWalker
⭐ 19y
Pilav pek gitmeyebilir ama çorbayı severim.
Karpuz+peynir+ekmek yanına da bi bardak su 😁
hahaha bu gece bendensin 😄 ne istersen ye 😄
O
Optimus Prime
⭐ 18y
^^ thx.
hamburger+kola
hamburger+kola
D
DangerWalker
⭐ 19y
mc donals happy meals kutusu
O
Optimus Prime
⭐ 18y
k.fasulye+pilav+turşu+ayran 🤤
D
DangerWalker
⭐ 19y
sana bi büyük rakı bi daha bişey yiyemessin bu gece yat uyu 😄
O
Optimus Prime
⭐ 18y
sana bi büyük rakı bi daha bişey yiyemessin bu gece yat uyu :D
Çok açım üzerine seni bile yerim 😜 😈
Alttakine peynir+üzüm+rakı
D
DangerWalker
⭐ 19y
adriana lima (buda seni doyurmassa artık ne diyim 😜
O
Optimus Prime
⭐ 18y
adriana lima (buda seni doyurmassa artık ne diyim :P
Bak o doyurur 😈 Çıtır çıtır yerim ben onu 😈
Alttakine Tavuk dürüm+ayran 😁
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap