Icerige atla
Extraloob

Alttakine Ne Yemek Ismarlıyorsun?

· 545 Yanıt · 34K görüntüleme · Sayfa 16 / 28
Yanıtlar
C
Continuum ⭐ 18y
#301
Manti sevmem 😜 Ama yine de teşşekkurler.
Acılı adana^^
M
MMe_Nobles ⭐ 17y
#302
sagol adana icin

alttakine benden ceviz ezmesi (dikkat edin kudurtur) + dondurma^^
K
Kobe ⭐ 19y
#303
balık ekmek
A
Achilles ⭐ 18y
#304
Pizza
M
Milano ⭐ 18y
#305
Pilav Ustu Doner
H
#306
Para yok Sucuklu Tost
K
Kobe ⭐ 19y
#307
kaşarlı tost
I
idiottt ⭐ 17y
#308
severim...
alttakine benden en kıyağından tam yağlı double iskender +ayran 😄 😄
E
Expectance ⭐ 17y
#309
ooo çok saol bayılırım ama + kola olsun olur mu 😄

Bendende alttakine pideli köfte + kola + salata 😄
L
#310
ooo severim

benden alttakine yumurta dolması ısmarlıyorum : D
O
#311
😱

Köfte+salata+ayran ☕
I
idiottt ⭐ 17y
#312
severim^^

karpuz peynir ekmek ısmarlıorm en iisi 😄
K
Kobe ⭐ 19y
#313
yeşel fasulye
I
idiottt ⭐ 17y
#314
çok sevmem ama hatrın için çiğ tavuk yerim 😄

alttakine patates kızartması kola mangalda tavuk ^^
P
Presence ⭐ 19y
#315
Olsada yesek anlarında

Tükürük kebabı ustanın bol tükürük ve balgamlarıyla ^^
M
#316
Yok ben Almıyım 😊 Altakina Pizza Pizza 😊
I
idiottt ⭐ 17y
#317
sevmemmiii ^^

alttakine benden bi çay 😄
L
#318
Oo severim

alttakine benden erişte^^
I
idiottt ⭐ 17y
#319
sevmem ^^

alttakine benden 1 ekmek döner
K
Kobe ⭐ 19y
#320
menemen

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: