Sizde 2009 a ağaçsız girenlerden misiniz?
Ne olucak halimiz diye düşünenlerden misiniz ?
Korkmayın kotakot burda sizin için araştırdık alternatif yılbaşı ağaçlarının her çeşidini bulmaya çalıştık.
Haydi EXL 2010 a ağaçsız girmeyelim
- Resim Silinmiş.
- Resim Silinmiş.
- Resim Silinmiş.
- Resim Silinmiş.
- Resim Silinmiş.
- Resim Silinmiş.
- Resim Silinmiş.
- Resim Silinmiş.
- Resim Silinmiş.
- Resim Silinmiş.
- Resim Silinmiş.
Alternatif Yılbaşı ağaçları
· 5 Replies · 1.2K views 0 reading
5 Replies
İlk ikisi suppo 🍺 🎅
O kütüp hanelik benmkine benziyo ^^
Ben bi günde 3 tane yaparım bira şişelerinden ztn 1000 tane içiyorum kafam oluyo 1500 😜
L
LoveForLife
⭐ 18y
Kalemden yapılan çok hoşuma gitti.
Log in to write a reply.
Log In