Paramı bulamadım silkimi alamadım charımı kasarken uruchiye rastladım %70healtte keserken yattım geldi bir wizard aldı benden onu ona çok kızmıştım neler neler saymıştım sonra baktım güm sesi elektrikler gitti sro gitti hayat bitti 😁
hayatı puslu gören göz kapaklarım inandın kadar buyukdur anca kainat rüyalarımda gördum o denıze atladım kalbimi çeviri verdi o terli eller yari uyanık uykuya daldim benden bana tek hatıra olsun soldun yüzünden dökulen göz yaslarım
Kafiyemidir yazdıklarınız? Hayatmıdır yaşadığınız? Sual midir sorduklarınız? Kitap mıdır okuduğunuz? Oyun mudur oynadığınız? Nedir benle kapışmak için yaptığınız?
PS: Ben bu diss işini sevdim... Deejay yanlış anlama haa edebi yönümü konuşturuyorum 😊
Uykum olmasa sabaha kadar diss atarım. Benimle kapışmak isteyenleri esefle kınarım. Yazdıklarımı iyice oku ben gelince sorarım. Bu günlerde çok dağıttım, Kendimi kimlere sorarım?
Dağlar önümde diz çökerken kayalara yalvaramam Ne olur sus! Bu acıya daha fazla katlanamam Sevmesem seni kıyardım gözümü kırpmadan Ama çok seviyorum gitme kal.Dayanamam!