Icerige atla
Extraloob

Al Sazı Eline... Söyle Manini Birine...

· 467 Replies · 34K views · Page 17 / 24
Replies
A
#321
Bow char kraldır
Ne de olsa Chinadır
Bana warior char diyenin,
Charında sorun vardır 😜
A
Avenger ⭐ 18y
#322
Paramı bulamadım
silkimi alamadım
charımı kasarken
uruchiye rastladım
%70healtte
keserken yattım
geldi bir wizard
aldı benden onu
ona çok kızmıştım
neler neler saymıştım
sonra baktım güm sesi
elektrikler gitti
sro gitti hayat bitti 😁
H
#323
al keleşi cık catiya
vur hepsini catır cutur
pencerede sallanma ey guzel
gagalarlar kümeste 😜
T
Truth ⭐ 18y
#324
isu kesti ne güzel
demon bekleriz yakında keser
ne güzel kafiye yaptım
al sazı eline söyle manini birine 😄
X
#325
yağdı yağmur
çaktı şimşek
sendemi şair oldun
ulan eşşek oğlu eşşek xD
H
#326
hayatı puslu gören göz kapaklarım
inandın kadar buyukdur anca kainat
rüyalarımda gördum o denıze atladım
kalbimi çeviri verdi o terli eller
yari uyanık uykuya daldim
benden bana tek hatıra olsun
soldun yüzünden dökulen göz yaslarım
A
#327
Can sıkar gurbet eller,
Rüzgar ekip, fırtına biçerler.
Sitede "güvenin" diyenler,
Peki şimdi nerelerdeler?
T
Tolkien ⭐ 17y
#328
Beklerim Şaytanı Lordu
Hiç mi delinmez şu Tigerın Postu
Açıldı Legen4 girelim Cave ye
eğer Medusayı kesemessen, Gel Bide Benden Crit ye
S
#329
Daracık daracık hotanlar
Thiefler kervan yuvarlar
Artık hiç Ex vermiyor
Kocaman kocaman Giantlar 😄
B
Black Rain ⭐ 19y
#330
Üstteki adamın aklı nerdedir?
Özgürlüğün sırrı bendedir.
Aşk gönüllere çaredir.
Benim kara gözlü yarım nerdedir?

Tamamen benim manimdir. Alıntı yapmayın uleyn 😜 😄
S
#331
Alıntı yapan kim acaba?
Silkler şimdi kaça.
Npc'ye 10 Dg item koymamışlar
İşimiz çok zor
Dua Edelim Allah'a...!
B
Black Rain ⭐ 19y
#332
Kafiyemidir yazdıklarınız?
Hayatmıdır yaşadığınız?
Sual midir sorduklarınız?
Kitap mıdır okuduğunuz?
Oyun mudur oynadığınız?
Nedir benle kapışmak için yaptığınız?

PS: Ben bu diss işini sevdim... Deejay yanlış anlama haa edebi yönümü konuşturuyorum 😊
S
#333
Serbest yazmayı severim.
Kapışmayalım, acımam elerim
Okuyarak değil yaşayarak öğrendim.
Silkroad oynayıp eğlenelim 😉

Ps: Amaç eğlenmek 😜
B
Black Rain ⭐ 19y
#334
Uykum olmasa sabaha kadar diss atarım.
Benimle kapışmak isteyenleri esefle kınarım.
Yazdıklarımı iyice oku ben gelince sorarım.
Bu günlerde çok dağıttım, Kendimi kimlere sorarım?

PS: 😜 😜
S
#335
Bu işlere gerekir bilek
Uyku bahane,çekmelisin kürek!
Daha yemelisin 40 fırın ekmek
Bende yatıyorum sana gülümseyerek...!

Ps : 😜 😄 😜
S
#336
Dağlar önümde diz çökerken kayalara yalvaramam
Ne olur sus! Bu acıya daha fazla katlanamam
Sevmesem seni kıyardım gözümü kırpmadan
Ama çok seviyorum gitme kal.Dayanamam!

😱 :? 😢 🙄 😁 ☕
B
Black Rain ⭐ 19y
#337
Bir huydurki sürüsüne bereket
Bende yalnızım be nalet
Eğer sanarsan ki dediklerim hakaret
Arkana bakmadan forum oyunlarını terket!

PS: 😉 😘 😜
S
#338
Hiçbir zaman arkama bakmadım
Hakaret dediğin nerede anlamadım
Yalnızlık arada iyidir merak etme
Yalnız olduğunun farkına varamadım 😉

Ps : 😜
B
Black Rain ⭐ 19y
#339
Bu adam hala laf yetiştirmeye çalışıyor.
Hayatı kaf dağının ardından yaşıyor.
Bana hala ne diye soruyor?
Onu çok seviyorum ama o anlamıyor...

PS: 😘 😜 😄
S
#340
Laf yetiştirmeye çalışan kim
Böyle giderse sevmeyeceğim duyacağım kin!
Sitemin duan olsun sorular sualin
Ben sormazsam söylesene sana soracak kim ?

Ps : LOL 😜

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: