arkadaşlar herkeze iyi oyunlar forumlar öncelikle ben akdemi açarsam eğer bana ne gibi faydaları oluyo acaba gerekli misir sizce
Akademi
· 2 Yanıt · 1.3K görüntüleme 0 okuyor
2 Yanıt
Akademiyi 60 levelden sonra açabilirsin.40- üyeler ve 40+ yardımcılar alabilirsin.Sana faydaları dersende mezun ettikçe sana honor pointler gelicek ve listeye girmeyi başarırsan honor buffları geliyor moving vb.
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap