Spywar3 neden banlandı acaba
Ağustos#Ayın Üyesi [Lev Trocki]
· 174 Replies · 25K views 0 reading · Page 8 / 9
Replies
-
-
L
Lasombra_7
⭐ 17y
-
spyware hastalıklı insan çıktı o yüzden tedavisi için mars gönderdik o it evladını...
spyware hastalıklı insan çıktı o yüzden tedavisi için mars gönderdik o it evladını...
Ne oldu abi ?
7 günlük banı süresize çıkarılmıştır...
O
Old School
⭐ 19y
Lev tebrik ederim 🍺
Lev Trocki
yakisirrrr 😎
yakisirrrr 😎
H
HollyToBack
⭐ 18y
Hayırlı olsun Lev.. sonunda seni ayın üyesi olarak görmek cok güzel 🍺
Hayırlı olsun Lev.. Bir de baya bir şeyler olmuş sanırım.Okan abinin hiç birine böyle dediğini görmemiştim? 😱 :? Oylarda Spyware kazanmış.Ama okan abi Lev Trocki'ye torpil geçmiş sanırım :? Neyse Okan abinin vardır bir bildiği ona saygı duymamız lazım. 🙏 🍺 Büyük insan,bu güzel forum sitesinin yaratıcısı 🍺 😘 👍
Lev gz. bro
Hayırlı olsun Lev.. Bir de baya bir şeyler olmuş sanırım.Okan abinin hiç birine böyle dediğini görmemiştim? 😱 :? Oylarda Spyware kazanmış.Ama okan abi Lev Trocki'ye torpil geçmiş sanırım :? Neyse Okan abinin vardır bir bildiği ona saygı duymamız lazım. 🙏 🍺 Büyük insan,bu güzel forum sitesinin yaratıcısı 🍺 😘 👍
😘
Bu kadar uzatılmasına anlam veremedim şimdi gördüm önceki mesajları.Okan abi sonuçta sitenin sahibi kimin daha çok çalıştığını elbet bizden iyi bilir.Tebrikler tekrardan Lev Trocki. 😜
Lev
neden spyware'ın banlandıgını ve Lev'in ayın üyesi oldugunu acıklarsanız Spyware destekleyenlerin düşüncelerini değiştirebilirsiniz . Herşeyin bir açıklaması vardır 😉. Neler oldugunu bilmiyorum ama acıklanırsa iyi olur.
Lev Tbrkler 😉
Lev Tbrkler 😉
Herhangi birşey açıklama zorunluluğumuz yok diye düşünüyorum.
Bu kadar uzatılmasına anlam veremedim şimdi gördüm önceki mesajları.Okan abi sonuçta sitenin sahibi kimin daha çok çalıştığını elbet bizden iyi bilir.Tebrikler tekrardan Lev Trocki. :P
Torpil diyor, çalışmak diyorsun.. 🤔
Lev Trockiyi kaç aydan beri görüyorum, sonunda olabildi ^^
Sonunda Lev, gerçekten kendim olmuş kadar sevindim. ^^
Log in to write a reply.
Log In