Icerige atla
Extraloob

Ağustos#Ayın Üyesi [Lev Trocki]

· 174 Replies · 25K views · Page 8 / 9
Replies
A
Aphrodite ⭐ 18y
#141
Spywar3 neden banlandı acaba
A
Aphrodite ⭐ 18y
#142
-
A
Aphrodite ⭐ 18y
#143
-
L
Lasombra_7 ⭐ 17y
#144
-
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#145
spyware hastalıklı insan çıktı o yüzden tedavisi için mars gönderdik o it evladını...
B
BoOoOS ⭐ 17y
#146
spyware hastalıklı insan çıktı o yüzden tedavisi için mars gönderdik o it evladını...


Ne oldu abi ?
I
ironEyE ⭐ 18y
#147
7 günlük banı süresize çıkarılmıştır...
O
Old School ⭐ 19y
#148
Lev tebrik ederim 🍺
Windy
Windy ⭐ 19y
#149
Lev Trocki


yakisirrrr 😎
H
#150
Hayırlı olsun Lev.. sonunda seni ayın üyesi olarak görmek cok güzel 🍺
T
Tuxedoed ⭐ 18y
#151
Hayırlı olsun Lev.. Bir de baya bir şeyler olmuş sanırım.Okan abinin hiç birine böyle dediğini görmemiştim? 😱 :? Oylarda Spyware kazanmış.Ama okan abi Lev Trocki'ye torpil geçmiş sanırım :? Neyse Okan abinin vardır bir bildiği ona saygı duymamız lazım. 🙏 🍺 Büyük insan,bu güzel forum sitesinin yaratıcısı 🍺 😘 👍
P
Prisoners ⭐ 18y
#152
Lev gz. bro
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#153
Hayırlı olsun Lev.. Bir de baya bir şeyler olmuş sanırım.Okan abinin hiç birine böyle dediğini görmemiştim? 😱 :? Oylarda Spyware kazanmış.Ama okan abi Lev Trocki'ye torpil geçmiş sanırım :? Neyse Okan abinin vardır bir bildiği ona saygı duymamız lazım. 🙏 🍺 Büyük insan,bu güzel forum sitesinin yaratıcısı 🍺 😘 👍



😘
W
WosT ⭐ 17y
#154
Bu kadar uzatılmasına anlam veremedim şimdi gördüm önceki mesajları.Okan abi sonuçta sitenin sahibi kimin daha çok çalıştığını elbet bizden iyi bilir.Tebrikler tekrardan Lev Trocki. 😜
C
CvO ⭐ 17y
#155
Lev
F
FaNToM ⭐ 19y
#156
neden spyware'ın banlandıgını ve Lev'in ayın üyesi oldugunu acıklarsanız Spyware destekleyenlerin düşüncelerini değiştirebilirsiniz . Herşeyin bir açıklaması vardır 😉. Neler oldugunu bilmiyorum ama acıklanırsa iyi olur.
Lev Tbrkler 😉
M
Milano OP ⭐ 18y
#157
Herhangi birşey açıklama zorunluluğumuz yok diye düşünüyorum.
S
SoftwaR3 ⭐ 17y
#158
Bu kadar uzatılmasına anlam veremedim şimdi gördüm önceki mesajları.Okan abi sonuçta sitenin sahibi kimin daha çok çalıştığını elbet bizden iyi bilir.Tebrikler tekrardan Lev Trocki. :P


Torpil diyor, çalışmak diyorsun.. 🤔
R
Rhea ⭐ 19y
#159
Lev Trockiyi kaç aydan beri görüyorum, sonunda olabildi ^^
T
TwiLighT ⭐ 18y
#160
Sonunda Lev, gerçekten kendim olmuş kadar sevindim. ^^

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: