Arkadaşlar daha yeni traderliğe üye oldum caveye girip sp kasıcaktım ki böyle diyor ne diyor sorun ne anlamadım yardım edermisinz.
- Resim Silinmiş.
lütfen yardım bekliyorum anlamadım gitti.
Acil yardım lazım :/ SP CAVE.
· 11 Yanıt · 2.9K görüntüleme 0 okuyor
11 Yanıt
http://img819.imageshack.us/i/sro2011011517003178.jpg/ resmi açılmayan için link.
Resim gözükmüyor 🤔
koydum linki bakarsan tekrar :/
- Resim Silinmiş.
Resmi yanlış yapmışşın üstteki gibi yap.
Resmi yanlış yapmışşın üstteki gibi yap.
İçerisinin dolu veya Party olmadığını söylüyor sanırsam 🤔
party var :S böyle saçma şey mi var ya.
C
CheckPoint_
⭐ 17y
Thief ve Hunter AP'sinin arasında çok fark olduğu için girilmiyor. 🍺
demek ondan thiefler %20 hunter- traderler %70 dolu :S
sağ altta takım oranı uyuşmuyor bu nedenle hareket edemezsin diyor amca 😉
C
CheckPoint_
⭐ 17y
demek ondan thiefler %20 hunter- traderler %70 dolu :S
%31-%69 olunca girebilirsin.
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap