Icerige atla
Extraloob

Acil yardım lazım :/ SP CAVE.

· 11 Yanıt · 2.9K görüntüleme
D
dEdE ~ ready? OP ⭐ 16y
#1
Arkadaşlar daha yeni traderliğe üye oldum caveye girip sp kasıcaktım ki böyle diyor ne diyor sorun ne anlamadım yardım edermisinz.



- Resim Silinmiş.


lütfen yardım bekliyorum anlamadım gitti.
11 Yanıt
M
Maynard__ ⭐ 16y
#3
Resim gözükmüyor 🤔
D
dEdE ~ ready? OP ⭐ 16y
#4
koydum linki bakarsan tekrar :/
M
Maynard__ ⭐ 16y
#5
- Resim Silinmiş.

Resmi yanlış yapmışşın üstteki gibi yap.
M
Maynard__ ⭐ 16y
#6
İçerisinin dolu veya Party olmadığını söylüyor sanırsam 🤔
D
dEdE ~ ready? OP ⭐ 16y
#7
party var :S böyle saçma şey mi var ya.
C
#8
Thief ve Hunter AP'sinin arasında çok fark olduğu için girilmiyor. 🍺
D
dEdE ~ ready? OP ⭐ 16y
#9
demek ondan thiefler %20 hunter- traderler %70 dolu :S
T
Tengrİ ⭐ 19y
#10
sağ altta takım oranı uyuşmuyor bu nedenle hareket edemezsin diyor amca 😉
C
#11
demek ondan thiefler %20 hunter- traderler %70 dolu :S

%31-%69 olunca girebilirsin.

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: