Beyler ben bişi sorçam. Silkroadda çektiimiz fotolar. Yerel disc teki Silkroad klasörü içindeki SreenShot Klasörüne atıo. Fakat bnm klasör boş. Okdr da foto çekmiştim bu neden olabilir?
Acil Yardım!!!!
· 3 Yanıt · 1.1K görüntüleme 0 okuyor
3 Yanıt
kardeş silkroada bişiler oldu oyunu yeniden kur düzelir işh
kardeş silkroada bişiler oldu oyunu yeniden kur düzelir işh
Anlamadın sn bnm sorumu. Dün çekttim fotolar war bugünküler yok ndn olabilir. Onu soruorum extraokk
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap