Arkadaşlar bir süredir guildime guildmark(amblem) koymaya çalışıyorum. fakat scrolla tıkladığımda ekran kartı hatası yani herkezin bildiği ????? hatasından alıyorum. nedeni ne acaba?
Acil Yardım...
· 4 Replies · 1.2K views 0 reading
4 Replies
botsuz gireceksin.
botsuz gireceksin.
zaten botsuz 😊
Log in to write a reply.
Log In