Icerige atla
Extraloob

Acil Yardım...

· 4 Replies · 1.2K views
F
favretto OP ⭐ 16y
#1
Arkadaşlar bir süredir guildime guildmark(amblem) koymaya çalışıyorum. fakat scrolla tıkladığımda ekran kartı hatası yani herkezin bildiği ????? hatasından alıyorum. nedeni ne acaba?
4 Replies
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#2
botsuz gireceksin.
F
favretto OP ⭐ 16y
#3
botsuz gireceksin.

zaten botsuz 😊

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: