Icerige atla
Extraloob

acil yardım

· 2 Yanıt · 1.2K görüntüleme
D
DemonBoy OP ⭐ 18y
#1
arkadaşlar ben isro oynuyorum yeni çar açmaya karar verdim wizard ve bow arasında kaldım sizce hangisi
2 Yanıt
S
Sensei ⭐ 17y
#2
Eskiden oynardım.İsro'yu bilmem ama paran varsa 50+ ya kadar falan kastıracaksan wizard.Kastırmayacaksan bow.Ama Xbow en güzeli hem sağlam hem güçlü.

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: