arkadaşlar ben isro oynuyorum yeni çar açmaya karar verdim wizard ve bow arasında kaldım sizce hangisi
acil yardım
· 2 Yanıt · 1.2K görüntüleme 0 okuyor
2 Yanıt
Eskiden oynardım.İsro'yu bilmem ama paran varsa 50+ ya kadar falan kastıracaksan wizard.Kastırmayacaksan bow.Ama Xbow en güzeli hem sağlam hem güçlü.
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap