Arkadaşlar ben Charimi Bota Koyucam Ve Ezik Chara Res Cekmeyi Okeyledim Res Cekiyor Lakin Ezik Charada Sbottan Girdim Ama Ezik Char Kabul Etmiyor Arkadaşınki Ediyor Benimki Etmiyor Ne Yapıcam Lütfen Yardımcı Olun Bu Gece Halletmeliyim. 😞 Teşekkürler
Acil Lutfen Bakınız
· 2 Yanıt · 955 görüntüleme 0 okuyor
2 Yanıt
G
gokhan2413
⭐ 19y
pc de bot yok ama hatırladığım kadarıyla
extra kısmında auto accept res request and contiune botting var onu işaretle
yada ezik charın botu kullanmıyorsa loaderla gir ondan daha kolay ayarlayabilirsin
extra kısmında auto accept res request and contiune botting var onu işaretle
yada ezik charın botu kullanmıyorsa loaderla gir ondan daha kolay ayarlayabilirsin
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap