arkadaşlar birazdan okuyucaklarınız gercek yani sallamıyorum ^^
suan bileyim kesildi şah damarı kesilmis olabilirmi acaba kanamıyo şişti hafiten bilgisi olan varsa lütfen cevaplasın.
Acil
· 33 Replies · 2.2K views 0 reading
33 Replies
U
Unforgiven
⭐ 17y
hızlı kan akmıyorsa moraracaktır acil yakındaki sağlık kuruluşuna git derhal
şah damarı ne tarafta oluyor sağ sol ?
U
Unforgiven
⭐ 17y
bilekte şah damarı olmaz ama atardamara bağlı var diye biliyorum la gitsene sağlık kuruluşuna neyi bekliyosun 😁
Spoiler
ölmeyi mi? 😁
hacım evde kimse yokki yemin ediyorum suan cok fena duygular içerisindeyim 😢
U
Unforgiven
⭐ 17y
tripkoliğe bağlama al anahtarı çık
Şah damarın kesilseydi şuan sen yazamıyor olurdun.
Normal bir kesiktir evde oksijenli su - tentirdüyot falan varsa Önce oksiyenli su ile temizle sonra tendirdüyot'u bas.Güzelce sar sonra doğru sağlık ocağına 🤝
Normal bir kesiktir evde oksijenli su - tentirdüyot falan varsa Önce oksiyenli su ile temizle sonra tendirdüyot'u bas.Güzelce sar sonra doğru sağlık ocağına 🤝
Şah damarın kesilseydi şuan sen yazamıyor olurdun.
Normal bir kesiktir evde oksijenli su - tentirdüyot falan varsa Önce oksiyenli su ile temizle sonra tendirdüyot'u bas.Güzelce sar sonra doğru sağlık ocağına 🤝
hiç biri yok
Şah damarın olsa bunu yazıyor olabileceğini sanmıyorum. 🙄 Ancak şunu söyleyebilirimki bir hastaneye gitmezsen büyük sorunlar yaratabilir.
ya ne yapıcagımı bilmiyorum suan ne acıyor ne yanıyor vücutta başka bişeylerde yok bas dönmesi filen :/
Şah damarın kesilseydi şuan sen yazamıyor olurdun.
Normal bir kesiktir evde oksijenli su - tentirdüyot falan varsa Önce oksiyenli su ile temizle sonra tendirdüyot'u bas.Güzelce sar sonra doğru sağlık ocağına 🤝
hiç biri yok
Hocam o zaman doğru Sağlık ocağına yada hastaneye . Sağlık karneni al yanına giderken olmadı T.c Kimliğini al yanına. Ama elini bir şeyle sar. Ne bilem bez parcasına falan kanamayı durdurması için Sıkıca sar. Ama bez parçasının temiz olmasına dikkat et.
U
Unforgiven
⭐ 17y
şah damarı boynunda olmaz mı, anahtarı alıp gidemiyomusun?
Şah damarın kesilseydi şuan sen yazamıyor olurdun.
Normal bir kesiktir evde oksijenli su - tentirdüyot falan varsa Önce oksiyenli su ile temizle sonra tendirdüyot'u bas.Güzelce sar sonra doğru sağlık ocağına 🤝
hiç biri yok
Hocam o zaman doğru Sağlık ocağına yada hastaneye . Sağlık karneni al yanına giderken olmadı T.c Kimliğini al yanına. Ama elini bir şeyle sar. Ne bilem bez parcasına falan kanamayı durdurması için Sıkıca sar. Ama bez parçasının temiz olmasına dikkat et.
kanamıyor :/ ya cok büyük birşey degil
ya ne yapıcagımı bilmiyorum suan ne acıyor ne yanıyor vücutta başka bişeylerde yok bas dönmesi filen :/
Hala burada yazıyor olman büyük hata. MrHaci'nin da dediği gibi sar bileğine bir temiz bez parçası doğru hastahaneye git.
kanamıyor :/ ya cok büyük birşey degil
Küçük müçük deme Git hastane yahu ne üşengeç adamsın. 😁
Hocam o zaman git bakkaldan yara bandı al. Yara bandı tak. En azından mikrop kapmasın 🤝
yat uyu sabaha geçer
Adamın bileği kesilmiş hala burda yazı yazmaya çalışıyor. 😁 Ne duruyorsun gitsene yahu hastaneye.
acile gidiyorum ALLAH kerim artık. T0XlC dalga gectiğin içinde teşekkür ederim
U
Unforgiven
⭐ 17y
acile gidiyorum ALLAH kerim artık. T0XlC dalga gectiğin içinde teşekkür ederim
yazma git seriii 👋
Kesiliyor kanımıyor la nasıl iş sen bu gidişle 5 aya gidersin kansızlıktan 😜
Log in to write a reply.
Log In