Icerige atla
Extraloob

Acil

· 33 Replies · 2.2K views
R
Rocky Balboa OP ⭐ 17y
#1
arkadaşlar birazdan okuyucaklarınız gercek yani sallamıyorum ^^

suan bileyim kesildi şah damarı kesilmis olabilirmi acaba kanamıyo şişti hafiten bilgisi olan varsa lütfen cevaplasın.
33 Replies
U
Unforgiven ⭐ 17y
#2
hızlı kan akmıyorsa moraracaktır acil yakındaki sağlık kuruluşuna git derhal
R
Rocky Balboa OP ⭐ 17y
#3
şah damarı ne tarafta oluyor sağ sol ?
U
Unforgiven ⭐ 17y
#4
bilekte şah damarı olmaz ama atardamara bağlı var diye biliyorum la gitsene sağlık kuruluşuna neyi bekliyosun 😁

Spoiler
ölmeyi mi? 😁
R
Rocky Balboa OP ⭐ 17y
#5
hacım evde kimse yokki yemin ediyorum suan cok fena duygular içerisindeyim 😢
U
Unforgiven ⭐ 17y
#6
tripkoliğe bağlama al anahtarı çık
B
Ben de ⭐ 17y
#7
Şah damarın kesilseydi şuan sen yazamıyor olurdun.
Normal bir kesiktir evde oksijenli su - tentirdüyot falan varsa Önce oksiyenli su ile temizle sonra tendirdüyot'u bas.Güzelce sar sonra doğru sağlık ocağına 🤝
R
Rocky Balboa OP ⭐ 17y
#8
Şah damarın kesilseydi şuan sen yazamıyor olurdun.
Normal bir kesiktir evde oksijenli su - tentirdüyot falan varsa Önce oksiyenli su ile temizle sonra tendirdüyot'u bas.Güzelce sar sonra doğru sağlık ocağına 🤝

hiç biri yok
A
Avenger ⭐ 18y
#9
Şah damarın olsa bunu yazıyor olabileceğini sanmıyorum. 🙄 Ancak şunu söyleyebilirimki bir hastaneye gitmezsen büyük sorunlar yaratabilir.
R
Rocky Balboa OP ⭐ 17y
#10
ya ne yapıcagımı bilmiyorum suan ne acıyor ne yanıyor vücutta başka bişeylerde yok bas dönmesi filen :/
B
Ben de ⭐ 17y
#11
Şah damarın kesilseydi şuan sen yazamıyor olurdun.
Normal bir kesiktir evde oksijenli su - tentirdüyot falan varsa Önce oksiyenli su ile temizle sonra tendirdüyot'u bas.Güzelce sar sonra doğru sağlık ocağına 🤝

hiç biri yok

Hocam o zaman doğru Sağlık ocağına yada hastaneye . Sağlık karneni al yanına giderken olmadı T.c Kimliğini al yanına. Ama elini bir şeyle sar. Ne bilem bez parcasına falan kanamayı durdurması için Sıkıca sar. Ama bez parçasının temiz olmasına dikkat et.
U
Unforgiven ⭐ 17y
#12
şah damarı boynunda olmaz mı, anahtarı alıp gidemiyomusun?
R
Rocky Balboa OP ⭐ 17y
#13
Şah damarın kesilseydi şuan sen yazamıyor olurdun.
Normal bir kesiktir evde oksijenli su - tentirdüyot falan varsa Önce oksiyenli su ile temizle sonra tendirdüyot'u bas.Güzelce sar sonra doğru sağlık ocağına 🤝

hiç biri yok

Hocam o zaman doğru Sağlık ocağına yada hastaneye . Sağlık karneni al yanına giderken olmadı T.c Kimliğini al yanına. Ama elini bir şeyle sar. Ne bilem bez parcasına falan kanamayı durdurması için Sıkıca sar. Ama bez parçasının temiz olmasına dikkat et.

kanamıyor :/ ya cok büyük birşey degil
A
Avenger ⭐ 18y
#14
ya ne yapıcagımı bilmiyorum suan ne acıyor ne yanıyor vücutta başka bişeylerde yok bas dönmesi filen :/

Hala burada yazıyor olman büyük hata. MrHaci'nin da dediği gibi sar bileğine bir temiz bez parçası doğru hastahaneye git.
B
Ben de ⭐ 17y
#15
kanamıyor :/ ya cok büyük birşey degil

Küçük müçük deme Git hastane yahu ne üşengeç adamsın. 😁
Hocam o zaman git bakkaldan yara bandı al. Yara bandı tak. En azından mikrop kapmasın 🤝
C
Cobalt ⭐ 18y
#16
yat uyu sabaha geçer
A
Adith ⭐ 18y
#17
Adamın bileği kesilmiş hala burda yazı yazmaya çalışıyor. 😁 Ne duruyorsun gitsene yahu hastaneye.
R
Rocky Balboa OP ⭐ 17y
#18
acile gidiyorum ALLAH kerim artık. T0XlC dalga gectiğin içinde teşekkür ederim
U
Unforgiven ⭐ 17y
#19
acile gidiyorum ALLAH kerim artık. T0XlC dalga gectiğin içinde teşekkür ederim


yazma git seriii 👋
E
Extrowe ⭐ 16y
#20
Kesiliyor kanımıyor la nasıl iş sen bu gidişle 5 aya gidersin kansızlıktan 😜

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: