Arkadaşlar Pc Çok Isınıyor Haziran Nisan 2009 Arası Üretim Hatası Varmış Bıos Uptade Dediler Yaptım Ama Genede Cok Isınıyor Bazen 90 Dereceyi Görüor (2Clientte) Size Ne Yapmalıyım Pc Daha 2 Aylık 🙄 🙄 🙄
CPU 69 °C (156 °F)
CPU #1 / Çekirdek #1 65 °C (149 °F)
CPU #1 / Çekirdek #2 65 °C (149 °F)
GPU dioda 87 °C (189 °F)
Everest İle Ölçtüm Tek Client Sro Acık Ve Bu Kadar Isı 😞
Acer Aspıre 5738G Isınma Sorunu
· 12 Yanıt · 5.4K görüntüleme 0 okuyor
12 Yanıt

Sanırım Bilgisayar'ın bu.
Özelliklerini de yazarsan güzel olur yada çalışmakta olan programlar vs ?
İşlemci : ?
Anakart : ?
Ram : ?
Ekran Kartı : ?
Bunların özelliklerini vede ;
Görev Yöneticisi (Ctrl+alt+delete)'ni açıp çalışan programları SS. Edip, Paylaşırsan yardımcı olabiliriz.
Evet Bilgisayarım Bu
İşlemci Intel Core 2 2.1ghz
Ekran Kartı 1791mb turcocahce Nvıdıa GeForce g105m
Ram 4gb ddr3
Biraz Arastırma Yaptım Potansiyel Isınma Sorunu Varmış 😞 Bıos Uptade Dediler Yaptım Ama Genede Isınıyor
İşlemci Intel Core 2 2.1ghz
Ekran Kartı 1791mb turcocahce Nvıdıa GeForce g105m
Ram 4gb ddr3
Biraz Arastırma Yaptım Potansiyel Isınma Sorunu Varmış 😞 Bıos Uptade Dediler Yaptım Ama Genede Isınıyor
Su Anda Sro + Msn Acık PC Isısı ( Everest İle ölçtüm)
CPU 77 °C (171 °F)
CPU #1 / Çekirdek #1 74 °C (165 °F)
CPU #1 / Çekirdek #2 77 °C (171 °F)
GPU dioda 74 °C (165 °F)
istersen Topluca everest Raporunuda yollarım
CPU 77 °C (171 °F)
CPU #1 / Çekirdek #1 74 °C (165 °F)
CPU #1 / Çekirdek #2 77 °C (171 °F)
GPU dioda 74 °C (165 °F)
istersen Topluca everest Raporunuda yollarım
İşlemcin Yapay Çekirdek olduğundan olabilir onu araştırdınmı?
Orjinal Çift çekirdek ile yapay arasında bayağı bir fark var.
Ekran Kartın 512lik mi ?
işletim Sistemin Vista mı?
HDD Sata mı Pata mı ?
Orjinal Çift çekirdek ile yapay arasında bayağı bir fark var.
Ekran Kartın 512lik mi ?
işletim Sistemin Vista mı?
HDD Sata mı Pata mı ?
orjinal cift Cekirdek
hyr 1gb Ekran kartı
vista
Sata Sanırım (emin deilim)
hyr 1gb Ekran kartı
vista
Sata Sanırım (emin deilim)
XP olarak denedinmi? Vista Normal olarak kasıyor zaten ki bu özelliklerde nasıl kasıyor anlamadım :? Servis e gönder bi temizlettir ? HDD Pata ise kasar. Verdiğin özelliklerdeki bir bilgisayar rahatlıkla 3 Charı kasmadan açabilir. Parçalarda sorun vardır Isınma sorunu yani soğutucu vs bunlarda sorun vardır. Bi Servis e gönder derim ben.
Teşekkur Ederim Bro Senide Yordum Zaten Servis Almak Zorunda
Acer Destek Ve Teknik Servis Sitesindede Pc'lerın Sorunlu Oldugu Yazıyor
Acer Destek Ve Teknik Servis Sitesindede Pc'lerın Sorunlu Oldugu Yazıyor
T
Titanyum-X
⭐ 17y
Dostum ben sana olayı söyleyim hiç bir sorunun yok. ACER Laptop larının hepsinde ısınma sorunu vardır. YOK diyen yalan söyler. Bende 2 tane ACER laptop var 2 side farklı mobel 2 sindede ısınma problemi var. Sebebi ise TOZ.
Laptop açık Fan kovanını - Fanı ve Fan Çıkışını temizle. Emin ol bilgisyarın düzelecektir. ACER larda tozdan başka pek bi problem göremessin.
Laptop açık Fan kovanını - Fanı ve Fan Çıkışını temizle. Emin ol bilgisyarın düzelecektir. ACER larda tozdan başka pek bi problem göremessin.
T
Titanyum-X
⭐ 17y
He birde sadece ısınıyorsa o zaman servise. Vercen döncek 1 ay geçcek gene olcak ısınma görürsün ^^. Ama ısınıp oyunda kasma yapıyorsa yukarda dediğim olay.
Ben çok yolladım servise 😜
Ben çok yolladım servise 😜
Teşekkur Ederim Bro Senide Yordum Zaten Servis Almak Zorunda
Acer Destek Ve Teknik Servis Sitesindede Pc'lerın Sorunlu Oldugu Yazıyor
Ö.değil ne demek 😊 Yardımlaşma forum'u yararımız olduysa ne mutlu bize.
He birde sadece ısınıyorsa o zaman servise. Vercen döncek 1 ay geçcek gene olcak ısınma görürsün ^^. Ama ısınıp oyunda kasma yapıyorsa yukarda dediğim olay.
Ben çok yolladım servise :P
Yok Sadece Isınıyor Kasma Gibi Bi Sorun Yok
Tıtanyum Belki Beni Hatırlarsın Sunworldde PixeL Nwo daydım 😄
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap