Icerige atla
Extraloob

Academy İle ilgili Yardımlarınız İstiyorum arkadslar...

· 8 Yanıt · 1.3K görüntüleme
L
LoKoTe OP ⭐ 19y
#1
öncelikle slm arkadaslar konu dugru yada yanlıs yerdemi biliyorum burayı uygun gördüm ...

simdi benim academy de 2 tane server botu gibi player var onlar 40 lvl oldular ama mezun olmadılar.. simdi bunlara pm atıyorum bakmıyorlar duyduguma göre 3 gün içinde otomatik mezun oluyorlarmıs dogru mu acaba yada nasıl mezun edebilriim yardımlarınız bekliyorum iyi formlar..

- Resim Silinmiş.


SS de bu arkadaslar ..
8 Yanıt
L
LoKoTe OP ⭐ 19y
#2
ya arakdaslar hiç kimse anlamıyor mu bu konudan ya biraz yardımcı olun ya :S
S
#3
40 lvl charların yanına bannish yazıyor ya. Orada başka bişey yazması gerekiyor senin onları mezun edebilmen için. Tam olarak ne yazdığını bilmiyorum ama orada başka birşey yazarsa tıkla. Mezun edersin. Bildiğim kadarıyla bu yardımcı olabildiysem ne mutlu bana.
L
LoKoTe OP ⭐ 19y
#4
bu seferde böyle yazıyor 24 saat penaltı yiyorum ve ban yaptıgım için puan alamıyorum herhalde

- Resim Silinmiş.
B
Braunx ⭐ 19y
#5
ban atarsan ceza alırsın puan alamazsın yanlış digilsem 1 gun accademiye adam alamıyosun soruna gelince benımde bi fikrim yok genelde kendimiz kastıgımız için dışardan pek adam almıyoruz 🙄
S
#6
41 Lvl olmalarını bekle
Banish yapma sakın.Başka bişey yazdığı zaman tıklarsın.
L
LoKoTe OP ⭐ 19y
#7
hmm tmm arkadaslar saolun 41 de görüşürüz 😊
L
LoKoTe OP ⭐ 19y
#8
arkadaslar saolun gerek kalmadı adamlar otomatik olarak mezun oldular 😄 3 mezun verdim su an da 😊 2 mezun da 2 haftta sonra vericem sıralamaya yerlesicem nasip olursa 😄

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: