simdi benim academy de 2 tane server botu gibi player var onlar 40 lvl oldular ama mezun olmadılar.. simdi bunlara pm atıyorum bakmıyorlar duyduguma göre 3 gün içinde otomatik mezun oluyorlarmıs dogru mu acaba yada nasıl mezun edebilriim yardımlarınız bekliyorum iyi formlar..
- Resim Silinmiş.

SS de bu arkadaslar ..
