beyler ksro yukledım patch yapmıyo ben vısta yukledım ama xp nasıl cevırcem onu geır:S
formattan baska caresı varmı
Abiler Yardım :(Vista
· 2 Yanıt · 1.0K görüntüleme 0 okuyor
2 Yanıt
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap