Icerige atla
Extraloob

a-q'yu Doğru Kullanmıyoruz! Gelin Herkese Öğretelim! :]

· 28 Replies · 2.4K views
B
bannedddd OP ⭐ 19y
#1
- Resim Silinmiş.
28 Replies
X
Xanthos ⭐ 19y
#2
😁 😁 😁 😁 😁 😁 😁 😁 😁
T
TitusPullo ⭐ 19y
#3
Bizimle paylaştığın harika oldu bunu. xD Süper gerçekten. Hemen sağa sola takıp takıştırayım ^^
S
#4
olurmu ya 15 senelik [a.q] yu ne hale getirmişler 😈 😁
B
bannedddd OP ⭐ 19y
#5
Yani artık forumda a-q serbest mi olsuun ne. Marjinal bir forumuz bu sekilde kullanmamız gerekecek. 😁
R
RollsRoyce ⭐ 19y
#6
Bizim buralarda veletlet o-çyi bile degiştirdiler okul çocugu mu yoksa 😄
F
FreeDom ⭐ 18y
#7
Hehehe Süper Bilgi Paylaşım İçin Tşkler A-q 😈

(Yanlış Anlaşılma OLmasın Alıntı Yapan OLmasın Manasında 😜 🎭
L
LiFeGuaRD ⭐ 19y
#8
öh be ne konuyşum yakında fun clup çatışmasıda çıkar A-q Fun Club q fun club fln 😄
DukeNukem
DukeNukem ⭐ 19y
#9
Hehhe
J
#10
😁
M
Mumya ⭐ 19y
#11
Biliyordum bunu alıntı yapma demek a-q onun doğrusu

a.mk
B
#12
ameleler internete aktıgından beri bu laf pıyasada dondu farkındaysanız a.q lafı 2-3 senedır aktıf hale geldı.
E
eL`dode ⭐ 19y
#13
benim bildiğim a-q = aqua demektir.Daha bi kaç ay önce kimya dersinde görmüştüm.
S
sLaYeR_ ⭐ 19y
#14
paylaşım için teşekkürler aq 😄
Q
Quincey ⭐ 18y
#15
haha öğrendiğim süper oldu 😄
J
Jigsaw ⭐ 19y
#16
International Ogame forumunda Türk arkadaşlarla her şeye Aq derdik anlamazlardı bayağı eğlenmiştik sonra birisi çıkıp Aq Türkçe'de küfür kısaltması falan o yüzden olup olmadık kullanıyolar diye topic açmıştı banlanmıştık. 😄
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#17
International Ogame forumunda Türk arkadaşlarla her şeye ** derdik anlamazlardı bayağı eğlenmiştik sonra birisi çıkıp ** Türkçe'de küfür kısaltması falan o yüzden olup olmadık kullanıyolar diye topic açmıştı banlanmıştık. :D


Iste boyle Ogame den anlamayanlar international forumda bosa konusuyorlar,bir de gelmis oyunu ben yarattim diyorlar... Pehh... ☕
J
Jigsaw ⭐ 19y
#18
International Ogame forumunda Türk arkadaşlarla her şeye ** derdik anlamazlardı bayağı eğlenmiştik sonra birisi çıkıp ** Türkçe'de küfür kısaltması falan o yüzden olup olmadık kullanıyolar diye topic açmıştı banlanmıştık. :D


Iste boyle Ogame den anlamayanlar international forumda bosa konusuyorlar,bir de gelmis oyunu ben yarattim diyorlar... Pehh... ☕

Eheheh 4 resimli komplike terraformer önerisi ekledikten sonra adam gelip daha büyük sömürge ararsın o zaman diyince ok aq yazıyorum haliyle. ^^
A
Aleral ⭐ 18y
#19
Teşekkürler bilmiyordum a-q 😄
Game Designer
#20
Biliyordum bunu alıntı yapma demek a-q onun doğrusu

a.mk


😁 aynen
yes.

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: