- Resim Silinmiş.
a-q'yu Doğru Kullanmıyoruz! Gelin Herkese Öğretelim! :]
· 28 Replies · 2.4K views 0 reading
28 Replies
😁 😁 😁 😁 😁 😁 😁 😁 😁
T
TitusPullo
⭐ 19y
Bizimle paylaştığın harika oldu bunu. xD Süper gerçekten. Hemen sağa sola takıp takıştırayım ^^
S
StickControl
⭐ 19y
olurmu ya 15 senelik [a.q] yu ne hale getirmişler 😈 😁
Yani artık forumda a-q serbest mi olsuun ne. Marjinal bir forumuz bu sekilde kullanmamız gerekecek. 😁
R
RollsRoyce
⭐ 19y
Bizim buralarda veletlet o-çyi bile degiştirdiler okul çocugu mu yoksa 😄
Hehehe Süper Bilgi Paylaşım İçin Tşkler A-q 😈
(Yanlış Anlaşılma OLmasın Alıntı Yapan OLmasın Manasında 😜 🎭
(Yanlış Anlaşılma OLmasın Alıntı Yapan OLmasın Manasında 😜 🎭
öh be ne konuyşum yakında fun clup çatışmasıda çıkar A-q Fun Club q fun club fln 😄
Hehhe
J
Jason Walker
⭐ 19y
😁
Biliyordum bunu alıntı yapma demek a-q onun doğrusu
a.mk
a.mk
B
BlackMarshall
⭐ 19y
ameleler internete aktıgından beri bu laf pıyasada dondu farkındaysanız a.q lafı 2-3 senedır aktıf hale geldı.
benim bildiğim a-q = aqua demektir.Daha bi kaç ay önce kimya dersinde görmüştüm.
paylaşım için teşekkürler aq 😄
haha öğrendiğim süper oldu 😄
International Ogame forumunda Türk arkadaşlarla her şeye Aq derdik anlamazlardı bayağı eğlenmiştik sonra birisi çıkıp Aq Türkçe'de küfür kısaltması falan o yüzden olup olmadık kullanıyolar diye topic açmıştı banlanmıştık. 😄
International Ogame forumunda Türk arkadaşlarla her şeye ** derdik anlamazlardı bayağı eğlenmiştik sonra birisi çıkıp ** Türkçe'de küfür kısaltması falan o yüzden olup olmadık kullanıyolar diye topic açmıştı banlanmıştık. :D
Iste boyle Ogame den anlamayanlar international forumda bosa konusuyorlar,bir de gelmis oyunu ben yarattim diyorlar... Pehh... ☕
International Ogame forumunda Türk arkadaşlarla her şeye ** derdik anlamazlardı bayağı eğlenmiştik sonra birisi çıkıp ** Türkçe'de küfür kısaltması falan o yüzden olup olmadık kullanıyolar diye topic açmıştı banlanmıştık. :D
Iste boyle Ogame den anlamayanlar international forumda bosa konusuyorlar,bir de gelmis oyunu ben yarattim diyorlar... Pehh... ☕
Eheheh 4 resimli komplike terraformer önerisi ekledikten sonra adam gelip daha büyük sömürge ararsın o zaman diyince ok aq yazıyorum haliyle. ^^
Teşekkürler bilmiyordum a-q 😄
Game Designer
⭐ 19y
Biliyordum bunu alıntı yapma demek a-q onun doğrusu
a.mk
😁 aynen
yes.
Log in to write a reply.
Log In