Icerige atla
Extraloob

a-q'yu Doğru Kullanmıyoruz! Gelin Herkese Öğretelim! :]

· 28 Replies · 2.4K views · Page 2 / 2
Replies
A
Aleral ⭐ 18y
#21
benim bildiğim a-q = aqua demektir.Daha bi kaç ay önce kimya dersinde görmüştüm.


Evt bunu bizim hoca da göstermişti tahtaya aq yazmasından sonra kopmuştuk 😄
E
eL`dode ⭐ 19y
#22
benim bildiğim a-q = aqua demektir.Daha bi kaç ay önce kimya dersinde görmüştüm.


Evt bunu bizim hoca da göstermişti tahtaya ** yazmasından sonra kopmuştuk :D

Bizde kopmuştuk hoca diyoki hala
Benim bilmediğim bi anlamımı var rahat 10dakka gülmüşüzdür 😄 😁 😁 😁 😁 😁
T
Torquel ⭐ 19y
#23
Ben genelde kufur ederken acık yazmayı severim.Buda ogrendigimiz birsey oldu artık demeyiz insallah.Silke bayadır girmiodum,yabancıların biel agzına dolanmıs.Gelene aynı gidene aynı.
S
sLaYeR_ ⭐ 19y
#24
biz "allah korusun" dioduk hoca sorunca 😄
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#25
zuahahhaa güzel yakalamışsın bende ilk defa duyuyorum iyi bağlamışlar 😜
_
#26
hehe süper yaw aslında o bıldıgımız kufur anlamında kullanılan a.k a.m.k gıbı bısey olması lazım a.q nedir ya 😄 abazan takımı işte 😄
F
FeLiS ⭐ 18y
#27
Teşekkürler aq
D
dR.NooB ⭐ 19y
#28
Paylaşım için teşekkürler a-q 😁

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: