benim bildiğim a-q = aqua demektir.Daha bi kaç ay önce kimya dersinde görmüştüm.
Evt bunu bizim hoca da göstermişti tahtaya aq yazmasından sonra kopmuştuk 😄
benim bildiğim a-q = aqua demektir.Daha bi kaç ay önce kimya dersinde görmüştüm.
benim bildiğim a-q = aqua demektir.Daha bi kaç ay önce kimya dersinde görmüştüm.
Evt bunu bizim hoca da göstermişti tahtaya ** yazmasından sonra kopmuştuk :D
Log in to write a reply.
Log In