Icerige atla
Extraloob

92 bowumla takas ettiğim yeni nukerim

· 34 Yanıt · 2.1K görüntüleme
H
HarLeem06 OP ⭐ 17y
#1
- Resim Silinmiş.



Char greecede desteklerinizi bekliyorum
34 Yanıt
C
#2
Hayırlı olsn
H
HarLeem06 OP ⭐ 17y
#3
sağol kardeşim
C
Cryolite ⭐ 19y
#4
hoşgeldin greece'e 😜
H
HarLeem06 OP ⭐ 17y
#5
hoşbulduk 😊 gerçekten bowuma göre 100 kat daha iyi 😊
F
#6
gerçekten güzel çar hayırlı olsun
D
DeadlyHunt ⭐ 17y
#7
yerinde olsam etmezdim 110'un hit çarlarında biri bow
H
HarLeem06 OP ⭐ 17y
#8
bowun skilleri 300/300 dü onu düzeltene kadar oooo :=)
H
HarLeem06 OP ⭐ 17y
#9
ayrıca lighting el yakmaları nukleri açıktı üstü iyi değildi.
H
HarLeem06 OP ⭐ 17y
#10
gerçekten güzel çar hayırlı olsun

teşekkürler 😊
H
HarLeem06 OP ⭐ 17y
#11
biliyorum zaten pek takas etmeyi artık düşünmüyorum bu char benim için ideal
D
Darwell ⭐ 19y
#12
Hayırlı olsun umarım Lv100ü görürsün
H
HarLeem06 OP ⭐ 17y
#13
inş olamadan zaten legend 5 gelcek herlade
Time4Todie
Time4Todie ⭐ 17y
#14
Hayırlı Olsun. Uzun zmndır oynamadıgım charım var greece de Akşam oyunda olursan GDF male benden hediye Sana pm atarım oyunda 😊
'
'Saw IV ⭐ 17y
#15
Hayırlı olsun
H
HarLeem06 OP ⭐ 17y
#16
Hayırlı Olsun. Uzun zmndır oynamadıgım charım var greece de Akşam oyunda olursan GDF male benden hediye Sana pm atarım oyunda :)



şimdiden teşekkürler
Time4Todie
Time4Todie ⭐ 17y
#17
Hayırlı Olsun. Uzun zmndır oynamadıgım charım var greece de Akşam oyunda olursan GDF male benden hediye Sana pm atarım oyunda :)



şimdiden teşekkürler



k.bakma çalışıyorum hafta sonuda oyun full idi :/ bu hafta içi girip pm atıcam emin ol 😉
H
HarLeem06 OP ⭐ 17y
#18
Hayırlı Olsun. Uzun zmndır oynamadıgım charım var greece de Akşam oyunda olursan GDF male benden hediye Sana pm atarım oyunda :)



şimdiden teşekkürler



k.bakma çalışıyorum hafta sonuda oyun full idi :/ bu hafta içi girip pm atıcam emin ol ;)

tamam 😊
U
Ultioxen ⭐ 16y
#19
yerinde olsam etmezdim 110'un hit çarlarında biri bow



90 dada öle dediler 100 'dede 😊
D
DeadlyHunt ⭐ 17y
#20
yerinde olsam etmezdim 110'un hit çarlarında biri bow



90 dada öle dediler 100 'dede :)

dediler le deadlyhunt dedi'nin farkı var 😎

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: