Icerige atla
Extraloob

92 bowumla takas ettiğim yeni nukerim

· 34 Yanıt · 2.1K görüntüleme · Sayfa 2 / 2
Yanıtlar
M
#21
yerinde olsam etmezdim 110'un hit çarlarında biri bow



90 dada öle dediler 100 'dede :)

dediler le deadlyhunt dedi'nin farkı var 😎

son nokta nasıl konulur resimli anlatım ^^
U
Ultioxen ⭐ 16y
#22
yerinde olsam etmezdim 110'un hit çarlarında biri bow



90 dada öle dediler 100 'dede :)

dediler le deadlyhunt dedi'nin farkı var 😎



nedir o fark ❓
D
DeadlyHunt ⭐ 17y
#23
@Molib
İmzamda yazıyo DeadlyHunt farkları biraz göz gezdirsen anlarsın 😜
U
Ultioxen ⭐ 16y
#24
Şansın Farkı olmaz Benim bildigim 😊
D
DeadlyHunt ⭐ 17y
#25
Şnasın Farkı olmaz Benim bildigim :)

Şansta bi yere kadar kardeşim onların hepsinin şans olduğuna eminmisin ? 👍
U
Ultioxen ⭐ 16y
#26
Nerden bilelim Şans Olmadıgını 😊 Vedde 20 , 30 Silke cıktıgını
D
DeadlyHunt ⭐ 17y
#27
Nerden bilelim Şans Olmadıgını 😊 Vedde 20 , 30 Silke cıktıgını

resimler herşeyin göstergesi 👍
U
Ultioxen ⭐ 16y
#28
ben Pek ispatlayıcı birsey goremedim Şans olmadıgına Dair 😊
D
DeadlyHunt ⭐ 17y
#29
ben Pek ispatlayıcı birsey goremedim Şans olmadıgına Dair :)

git bi göz doktoruna görün 😁
U
Ultioxen ⭐ 16y
#30
Basla Espirilere :P
D
DeadlyHunt ⭐ 17y
#31
Basla Espirilere :P

gerçekler acıdır , acıtır 😜
U
Ultioxen ⭐ 16y
#32
Suannda Gercekler Senin Adına Acıdır , acıtır 😊
Z
Zwanga ⭐ 17y
#33
char cold - lighting - fire sanırım

bişey soracağım weapon skili açmamanın herhangi bi dezavantajı var mı ?
H
HarLeem06 OP ⭐ 17y
#34
hayır kasmada pek zorluk yaratmıyor ama pwpde pek iyi değil

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: