Icerige atla
Extraloob

90 levelde giysi seçimi

· 13 Yanıt · 1.3K görüntüleme
A
altanyunus OP ⭐ 19y
#1
arkadaslar 90 gelecek herkez bekliyor ama master 300/300 olacak diye bir söylentide var eğer böyleyse birseylerden fedakarlık edeceğiz 90 lvl blade char ne giymeli

bicheon 90 fire 90 light 90 cold 30 durumunda shield zaten phy defan sağlıyor bunuda göz önünde bulundurarak garment mı pro mu ??
13 Yanıt
T
Torquel ⭐ 19y
#2
Bence garment çünkü 9 dg garment set hem daha şık,hemde ztn full str oldugundan.....
C
cheng_xiao ⭐ 19y
#3
ben glavie yim garment giymeyi düşünüyorum. elimde olsa pro giyerdim ama çok tipsiz gözüküyo 😄 bana biraz endam lazım :?! 🎅
Rewind
Rewind Yönetici ⭐ 19y
#4
bencede en iyisi garment gider oldie oldie
A
altanyunus OP ⭐ 19y
#5
endamı boşverin sağlamlık bakımından konuşalım
O
Old School ⭐ 19y
#6
endamı boşverin sağlamlık bakımından konuşalım

Tabikide Garment
C
cheng_xiao ⭐ 19y
#7
eger coldu kapatıcaksan pro giy
kapatmıcaksan germent
J
juanito05 ⭐ 19y
#8
STR ciysen GArment, İNT çiysen Armor başka yolu yok Bu arada garment kıyafetle armor çok şık protector ın içine etmişler
A
altanyunus OP ⭐ 19y
#9
arkadasım ben cold u 30 a düsürüp zaten fire blade oldugum için onları 90 da tutacağim light 90 yapıp hem chara hız hem de imblue yu güclendirip el yakma die tabir ettiğimiz olayı güclü tutmayı hedefliyorum coldu 30a cekeceğim için pro giysi daha mantıklı geldi şıklık bakımından dememiştim yerde yatan hiç bir char yerde pek şık durmuyor 😉 sonuc olarak

çelişkide kalmamak için sormuştum ama herkez şekil duruyor diye garöent cevabıma yakın yanıtlar vermiş 1-2 cevabın dışında konuya göre yanıt pek bulamadım yinede ilginize tesekkür ederim
B
By_41_Lee ⭐ 19y
#10
proyu sakın denemeyin 😁 😁 9dg proyu bitek fatih ürek gibi adamlar giydirir charına 🎅 🎅
T
Tarantella ⭐ 19y
#11
proyu sakın denemeyin 😁 😁 9dg proyu bitek fatih ürek gibi adamlar giydirir charına 🎅 🎅



lafını geri al bakim :))
alayına isyan ölümüne prot 😉
asıl garment ı kimlerin giydirecegi malum.
B
By_41_Lee ⭐ 19y
#12
hahaahhaha 4ever Garment 😁 😁
Rewind
Rewind Yönetici ⭐ 19y
#13
hahaahhaha 4ever Garment 😁 😁

?!!!!!!. ?!!!!!!. ?!!!!!!. ?!!!!!!.

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: