Akıyooorrr içimden bir ses 3güne staf da düşücek diyor
9. Nova xD
· 28 Yanıt · 3.0K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 2 / 2
Yanıtlar
yuhaness
bu ne bal
bu ne bal
Akıyooorrr içimden bir ses 3güne staf da düşücek diyor
puhaha bro öyle bişey olursa yaşatırım seni 🎅
Düşerse ben seni yaşatmış olurum ^^ 😆
Ula 9. yu düşürdün hala düşürünce seviniyor musun 😁 Helal olsun senin balına, tebrikler 😘
PS : Arkadaşlar gerçeği açıklıyorum bu adam çocukken bal kazanına düşüyor, sonra bunda ....(gidiyor işte hikaye bildiğiniz gibi) 😆
bu novann gücü nasıl sos som gibimi? yada + kaç ? nerden düşüyor? nasıl kazanılıyor? birde neden sos som sun düşmüyorda herkeze son düşüyor?
Ula 9. yu düşürdün hala düşürünce seviniyor musun 😁 Helal olsun senin balına, tebrikler 😘
PS : Arkadaşlar gerçeği açıklıyorum bu adam çocukken bal kazanına düşüyor, sonra bunda ....(gidiyor işte hikaye bildiğiniz gibi) 😆
bu novann gücü nasıl sos som gibimi? yada + kaç ? nerden düşüyor? nasıl kazanılıyor? birde neden sos som sun düşmüyorda herkeze son düşüyor?
sos som sun devri bitti artık sadece nova var oda +7 değerinde
gz bro ballımavi olarak adını degiştirelim XD birdahaki itemin ches nova olur
artık bizde örentik tnt cenabet 😞 😊 xd
hayırlı olsun 😊
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap