Icerige atla
Extraloob

9. Nova xD

· 28 Yanıt · 3.0K görüntüleme · Sayfa 2 / 2
Yanıtlar
R
Rochas ⭐ 16y
#21
Akıyooorrr içimden bir ses 3güne staf da düşücek diyor
W
Warmoon ⭐ 18y
#22
yuhaness
bu ne bal
R
Rochas ⭐ 16y
#23
Akıyooorrr içimden bir ses 3güne staf da düşücek diyor


puhaha bro öyle bişey olursa yaşatırım seni 🎅

Düşerse ben seni yaşatmış olurum ^^ 😆
B
Band'Eros ⭐ 17y
#24
Ula 9. yu düşürdün hala düşürünce seviniyor musun 😁 Helal olsun senin balına, tebrikler 😘


PS : Arkadaşlar gerçeği açıklıyorum bu adam çocukken bal kazanına düşüyor, sonra bunda ....(gidiyor işte hikaye bildiğiniz gibi) 😆



bu novann gücü nasıl sos som gibimi? yada + kaç ? nerden düşüyor? nasıl kazanılıyor? birde neden sos som sun düşmüyorda herkeze son düşüyor?
E
erkanemre ⭐ 17y
#25
Ula 9. yu düşürdün hala düşürünce seviniyor musun 😁 Helal olsun senin balına, tebrikler 😘


PS : Arkadaşlar gerçeği açıklıyorum bu adam çocukken bal kazanına düşüyor, sonra bunda ....(gidiyor işte hikaye bildiğiniz gibi) 😆



bu novann gücü nasıl sos som gibimi? yada + kaç ? nerden düşüyor? nasıl kazanılıyor? birde neden sos som sun düşmüyorda herkeze son düşüyor?

sos som sun devri bitti artık sadece nova var oda +7 değerinde
P
pink3434 ⭐ 18y
#26
gz bro ballımavi olarak adını degiştirelim XD birdahaki itemin ches nova olur
F
FaR_CRY ⭐ 17y
#27
artık bizde örentik tnt cenabet 😞 😊 xd
R
Relax ⭐ 17y
#28
hayırlı olsun 😊

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: