Bunlari ben 1 sene öncede görmüstüm de avrupalilarin 9 deegrelerini bulursan daha iyi olur onlara bakmamistim
9 Degree Itemler ve En Son Map
· 41 Yanıt · 7.5K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 2 / 3
Yanıtlar
9 DG de pembe pembe doalsicaz ama olsun blade 4 ever Mr. Green
N
NighTwaLkeR
⭐ 19y
ellerine saglık super olucak 9d ama ne zamn gelicek acaba ? Rolling Eyes
T
Tarantella
⭐ 19y
9d bow tek kelime ile rezalet.
ne halta yarayacak +7 basmamız belli bile olmaz >.<'
ne halta yarayacak +7 basmamız belli bile olmaz >.<'
blade ve glavie süper bence
J
Journalist
⭐ 19y
bunlar ne yauv çocuk oyuncaı ibi daha güzeş şeyler bulamamışlarmı Confused
bide ne zaman geliceğini bilsek ona göre itemları satıcam Very Happy
aynen !
Valla islam bir gelsin hemen oluşturum.Bir tane dede var baska topicte gordum o olurum Shocked
paylaşım için teşekkürler. güzel olmuş
M
MonteCarlo
⭐ 18y
Yeni Lvl,Yeni İtemler,Yeni Map ve Yeni Irklar ile Oyun baya değişeceğe benziyor.Ama ne fark eder Kasamadıktan Sonra 😊 3 Gündür Oyuna Giremioz Twisted Evil
B
BlackTheSea
⭐ 19y
çok tatlı olmuş jason teşekkürler hemen sabitleyelim Wink
yüz binlerce verildi bu bu konuyu jason deilde başkası(nember) koysaydı verilecek yanıt kesin bu olacak : verildi bu kilit !!
O
Old School
⭐ 19y
çok tatlı olmuş jason teşekkürler hemen sabitleyelim Wink
yüz binlerce verildi bu bu konuyu jason deilde başkası(nember) koysaydı verilecek yanıt kesin bu olacak : verildi bu kilit !!
Zaten verildiğini herkes biliyor ama jason bu konuyu daha güzel hale getirmiş ve kendi şeklini katmış bırakta buna sen değil yöneticiler karar versin Exclamation
Bow hosuma gitmedi Crying or Very sad
süpersin yaw Very Happy
ordaki 9 dg yanlış arkadaşkar uzulmeyin 3 lü o 😄 2 li gostermiş resim
BeyLEr size bi sorum oLucak bu 9d setLeri kaç LeveLda giyebiLecez ? ve setin sonuncusu kaç LEveL ? biLen varsa cevap yazsın çok işime yarar çünkü oyuna 8 hazirana kadar giremicem 😁 yazarsanız çok sewinirim.
ya çok saçma ben 4ever garmentçi olarak 9dg giysilere hemen baktımda olamasssss. erkek pembe kadın mavi giyiyo. şikayet edecem erkek adam pembemi giyermiş yaffffff oldie :evil: :evil: 😁 😁 :evil: :evil:
armora dön aralarında en şekil armor zaten protector rezalet göbek falan açık xD ?!!!!!!...
C
CeyhunEroqlu
⭐ 18y
Ya protector male gay gibi gosterıo charı of ya 😄
bu itemler artik geldi peki bunlarin sos-som-sun olanini gören duyan varmı?
Çok harika silahlar paylaşım için sağol
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap