Icerige atla
Extraloob

9 Degree Itemler ve En Son Map

· 41 Yanıt · 7.5K görüntüleme · Sayfa 2 / 3
Yanıtlar
S
Stres ⭐ 18y
#21
Bunlari ben 1 sene öncede görmüstüm de avrupalilarin 9 deegrelerini bulursan daha iyi olur onlara bakmamistim
G
ghostly ⭐ 19y
#22
9 DG de pembe pembe doalsicaz ama olsun blade 4 ever Mr. Green
N
#23
ellerine saglık super olucak 9d ama ne zamn gelicek acaba ? Rolling Eyes
T
Tarantella ⭐ 19y
#24
9d bow tek kelime ile rezalet.
ne halta yarayacak +7 basmamız belli bile olmaz >.<'
S
selcukk ⭐ 19y
#25
blade ve glavie süper bence
J
Journalist ⭐ 19y
#26
bunlar ne yauv çocuk oyuncaı ibi daha güzeş şeyler bulamamışlarmı Confused
D
DaRKWaTcH ⭐ 19y
#27

bide ne zaman geliceğini bilsek ona göre itemları satıcam Very Happy

aynen !
K
KozmonoT ⭐ 19y
#28
Valla islam bir gelsin hemen oluşturum.Bir tane dede var baska topicte gordum o olurum Shocked
A
apokoc ⭐ 18y
#29
paylaşım için teşekkürler. güzel olmuş
M
MonteCarlo ⭐ 18y
#30
Yeni Lvl,Yeni İtemler,Yeni Map ve Yeni Irklar ile Oyun baya değişeceğe benziyor.Ama ne fark eder Kasamadıktan Sonra 😊 3 Gündür Oyuna Giremioz Twisted Evil
B
#31

çok tatlı olmuş jason teşekkürler hemen sabitleyelim Wink


yüz binlerce verildi bu bu konuyu jason deilde başkası(nember) koysaydı verilecek yanıt kesin bu olacak : verildi bu kilit !!
O
Old School ⭐ 19y
#32


çok tatlı olmuş jason teşekkürler hemen sabitleyelim Wink


yüz binlerce verildi bu bu konuyu jason deilde başkası(nember) koysaydı verilecek yanıt kesin bu olacak : verildi bu kilit !!

Zaten verildiğini herkes biliyor ama jason bu konuyu daha güzel hale getirmiş ve kendi şeklini katmış bırakta buna sen değil yöneticiler karar versin Exclamation
R
recon ⭐ 18y
#33
Bow hosuma gitmedi Crying or Very sad
T
Tatanga ⭐ 19y
#34
süpersin yaw Very Happy
S
streat ⭐ 19y
#35
ordaki 9 dg yanlış arkadaşkar uzulmeyin 3 lü o 😄 2 li gostermiş resim
S
savatapo ⭐ 19y
#36
BeyLEr size bi sorum oLucak bu 9d setLeri kaç LeveLda giyebiLecez ? ve setin sonuncusu kaç LEveL ? biLen varsa cevap yazsın çok işime yarar çünkü oyuna 8 hazirana kadar giremicem 😁 yazarsanız çok sewinirim.
O
okeytocum ⭐ 19y
#37
ya çok saçma ben 4ever garmentçi olarak 9dg giysilere hemen baktımda olamasssss. erkek pembe kadın mavi giyiyo. şikayet edecem erkek adam pembemi giyermiş yaffffff oldie :evil: :evil: 😁 😁 :evil: :evil:


armora dön aralarında en şekil armor zaten protector rezalet göbek falan açık xD ?!!!!!!...
C
#38
Ya protector male gay gibi gosterıo charı of ya 😄
A
Apt ⭐ 18y
#39
bu itemler artik geldi peki bunlarin sos-som-sun olanini gören duyan varmı?
!
!!!AEK!!! ⭐ 18y
#40
Çok harika silahlar paylaşım için sağol

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: