Icerige atla
Extraloob

8 EYLÜL EVENT BAŞLIYOR ~ TELAFİ EDİYORLAR

· 90 Yanıt · 9.7K görüntüleme · Sayfa 4 / 5
Yanıtlar
NoMoreLove
NoMoreLove ⭐ 18y
#61
Hadi bakalım. 🙄
A
#62
globaldir


gerçekten mi?

Beyler abartmayın ne %300 ü buldunuz da bunuyorsunuz ha 😄
U
utku07 ⭐ 17y
#63
ama benim düşen 95 son +5 nolucak
geri gelicekmi yanarım yanarım ona yanarım ulan:D
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#64
ama benim düşen 95 son +5 nolucak
geri gelicekmi yanarım yanarım ona yanarım ulan:D



harbimi gitti mi 😄

asıl sorun şu adamlar şunu atlamışlar salı gününden sonra FW'ye kayıt olanlar bugün ki FW'ye katılamadılar ne kadar büyük hata Helios'u bizim uniondan tek guild tek başına aldı bir tek onlar girdiler ahahahaaa 😁 😈
A
#65
item vs hiçbirşey geri gelmeyecek. 2 gün önce oyun nasılsa ona döndü ve öyle devam edecek.
B
#66
süper:P
6
60Saniye ⭐ 17y
#67
Gercek srodamı %50 qeLıcek
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#68
Gercek srodamı %50 qeLıcek



evet.
S
SnorLax ⭐ 17y
#69
İi Bari BununLa kurtLurz Biraz :S
6
60Saniye ⭐ 17y
#70
Sen dusunsene %50 qeleceqını ecsro vs qıbı 1 gunde 50 sın xD
A
#71
Sen dusunsene %50 qeleceqını ecsro vs qıbı 1 gunde 50 sın xD


Ecsroda normalinde 10 kat vip'de 15 kat exp var. %50 gelince 1.5 kat olacak. 1.5 = 10 yada 1.5 = 15 diyemezsin dimi 🙄
A
#72
ama benim düşen 95 son +5 nolucak
geri gelicekmi yanarım yanarım ona yanarım ulan:D



harbimi gitti mi 😄

asıl sorun şu adamlar şunu atlamışlar salı gününden sonra FW'ye kayıt olanlar bugün ki FW'ye katılamadılar ne kadar büyük hata Helios'u bizim uniondan tek guild tek başına aldı bir tek onlar girdiler ahahahaaa 😁 😈


Ahaha siz karlı çıktınız yani hayırlı olsun 😄
Heliosta max lvl kaç şimdi? Kale savaşının bir resmini çekmek lazım 50 level charlar kapışırken 😊
B
BaZinGa ⭐ 18y
#73
acaba ticket gibi belli bir sure boyucna mı %50 fazla gelcek yoksa 1 hafta boyunca full time %50 extra mı 😄
W
#74
acaba ticket gibi belli bir sure boyucna mı %50 fazla gelcek yoksa 1 hafta boyunca full time %50 extra mı :D



Bir hafta boyunca ''full time'' %50 daha fazla exp. alırsınız.
B
BaZinGa ⭐ 18y
#75
acaba ticket gibi belli bir sure boyucna mı %50 fazla gelcek yoksa 1 hafta boyunca full time %50 extra mı :D



Bir hafta boyunca ''full time'' %50 daha fazla exp. alırsınız.

teşekkürler 😊 onglardaki farmım bitiyodu haftaya bir hafta uzataym o zmn süper sp gelir 😄
B
BFurkan_41 ⭐ 17y
#76
aynen %50 neye yarar 😄
B
BaZinGa ⭐ 18y
#77
aynen %50 neye yarar :D

1 hafta boyunca %50 extra süper bi fırsat bence. 3 saat %100 kazandırmasından çok daha etkili. 1 hafta boyunca full time silver ticket acık nerdeyse 😄 nesini beğenmiyorsunuz yaw süper bence 🍺
B
BFurkan_41 ⭐ 17y
#78
aynen %50 neye yarar :D

1 hafta boyunca %50 extra süper bi fırsat bence. 3 saat %100 kazandırmasından çok daha etkili. 1 hafta boyunca full time silver ticket acık nerdeyse 😄 nesini beğenmiyorsunuz yaw süper bence 🍺

Bole bi hatadan sonra xP 😉
B
BaZinGa ⭐ 18y
#79
pek kayıp olmadı ama hatta charını kaptıran birkaç kişi geri bile almayı basarmıstır eger email bilgilerini not ettiyse şifre deişimi sırasında. tek kaybı salı ogleden carsamba ogleye kadar sun som falan dusuren olduysa onlar yasamıstır 😄
B
BFurkan_41 ⭐ 17y
#80
pek kayıp olmadı ama hatta charını kaptıran birkaç kişi geri bile almayı basarmıstır eger email bilgilerini not ettiyse şifre deişimi sırasında. tek kaybı salı ogleden carsamba ogleye kadar sun som falan dusuren olduysa onlar yasamıstır :D

o kdr sitres üzüntü 😄 hata yaptılar ama xP

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: