Icerige atla
Extraloob

7:1 Hybrid

· 3 Yanıt · 1.7K görüntüleme
B
Beijo OP ⭐ 19y
#1
arkadaşlar 7:1 hyrbrid 'in nasıl oldugunu acıklarmısınız ? ben şöyle biliyorum ...
her 8 statta bir kez 1 statı str'ye veriyoruz.. örn : ben 2 lvl oldum 3 statı int'e sonra 3 lvl olum yine 3 statı int'e sonra 4 lvl oldum 3 statın 1 tanesini str ye 2 tanesini int'e veriyoruz ben böyle biliyorum doğrusu nasıldır acıklarsanız sevinirim extraokk
3 Yanıt
E
Excrea ⭐ 19y
#2
ewt ole oluyo Very Happy ister 7 kere int 1 kere str wer ister 7 lvl int 1 lvl str wer farketmes istersen 70 e kadar full int wer 70 den 80 e 10 lvl de str wer hepsi ayni sey Wink
B
Beijo OP ⭐ 19y
#3
hmm ozmn 70'e kadar ful int 70'den sonra full str daha mantıklı gibi ...

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: