cevaplarınızı bekliyorum
bide skilleri nasıl yapmam gerektiği hakkında bilgilendirirseniz çok ii olur
daha farm bitmeden bi değiştiriyim
7/1 bicheonmu ? heuksal mı?
· 3 Yanıt · 1.6K görüntüleme 0 okuyor
3 Yanıt
R
RoyalFlush
⭐ 19y
güzel soru,tebrik ederim.7-1 için ikiside uygun bana göre
ama bana göre heuksal açarsan daha mantıklı olur sonuçta 7-1 de olsa int ağırlıklı bir çar ve inan bana vuruş gücü çok yüksek oluyor.
hp dede sorun çekmessin bknz:heuksal pasif skili
skillere gelince coldu maxlamak zorundasın heuksal ve light aynı şekilde.
geri kalanlar içinde force açabilirsin 30 lvlda vital serisi açılır ve çok işine yarar
edit:sword açarsanda olur ancak yatır batır skill inden başka birşey yapacak zamanın kalmayabilir.ona güveniyorum dersende blade açsaydın daha iyi olurdu derim
ama bana göre heuksal açarsan daha mantıklı olur sonuçta 7-1 de olsa int ağırlıklı bir çar ve inan bana vuruş gücü çok yüksek oluyor.
hp dede sorun çekmessin bknz:heuksal pasif skili
skillere gelince coldu maxlamak zorundasın heuksal ve light aynı şekilde.
geri kalanlar içinde force açabilirsin 30 lvlda vital serisi açılır ve çok işine yarar
edit:sword açarsanda olur ancak yatır batır skill inden başka birşey yapacak zamanın kalmayabilir.ona güveniyorum dersende blade açsaydın daha iyi olurdu derim
güzel soru,tebrik ederim.7-1 için ikiside uygun bana göre
ama bana göre heuksal açarsan daha mantıklı olur sonuçta 7-1 de olsa int ağırlıklı bir çar ve inan bana vuruş gücü çok yüksek oluyor.
hp dede sorun çekmessin bknz:heuksal pasif skili
skillere gelince coldu maxlamak zorundasın heuksal ve light aynı şekilde.
geri kalanlar içinde force açabilirsin 30 lvlda vital serisi açılır ve çok işine yarar
aynen katılıyorum..itemlerinide cazip bi hale getirirsen çok iyi ve keyif alacağın bir charın olur 😆
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap