Icerige atla
Extraloob

7/1 bicheonmu ? heuksal mı?

· 3 Yanıt · 1.6K görüntüleme
M
minotauros OP ⭐ 19y
#1
cevaplarınızı bekliyorum
bide skilleri nasıl yapmam gerektiği hakkında bilgilendirirseniz çok ii olur
daha farm bitmeden bi değiştiriyim
3 Yanıt
R
RoyalFlush ⭐ 19y
#2
güzel soru,tebrik ederim.7-1 için ikiside uygun bana göre

ama bana göre heuksal açarsan daha mantıklı olur sonuçta 7-1 de olsa int ağırlıklı bir çar ve inan bana vuruş gücü çok yüksek oluyor.
hp dede sorun çekmessin bknz:heuksal pasif skili

skillere gelince coldu maxlamak zorundasın heuksal ve light aynı şekilde.
geri kalanlar içinde force açabilirsin 30 lvlda vital serisi açılır ve çok işine yarar

edit:sword açarsanda olur ancak yatır batır skill inden başka birşey yapacak zamanın kalmayabilir.ona güveniyorum dersende blade açsaydın daha iyi olurdu derim
_
_Dejavu ⭐ 19y
#3
güzel soru,tebrik ederim.7-1 için ikiside uygun bana göre

ama bana göre heuksal açarsan daha mantıklı olur sonuçta 7-1 de olsa int ağırlıklı bir çar ve inan bana vuruş gücü çok yüksek oluyor.
hp dede sorun çekmessin bknz:heuksal pasif skili

skillere gelince coldu maxlamak zorundasın heuksal ve light aynı şekilde.
geri kalanlar içinde force açabilirsin 30 lvlda vital serisi açılır ve çok işine yarar


aynen katılıyorum..itemlerinide cazip bi hale getirirsen çok iyi ve keyif alacağın bir charın olur 😆

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: