Icerige atla
Extraloob

[7-1] İnT BoW [NooB Farkıyla=]

· 78 Replies · 40K views · Page 4 / 4
Replies
D
dR.NooB OP ⭐ 19y
#61
Up'lamayın şu konuyu. 😁 12509128951 senelik konu.. Sadece kafama esmişti ve öyle açmıştım rehberi.

Oyunu çok iyi bilmiyodum bu topici açarken.Saçma saçma yazmışım işte. 😄

Şimdi bi rehber açsam varyaa 😈
S
Sniker ⭐ 19y
#62
Up'lamayın şu konuyu. 😁 12509128951 senelik konu.. Sadece kafama esmişti ve öyle açmıştım rehberi.

Oyunu çok iyi bilmiyodum bu topici açarken.Saçma saçma yazmışım işte. 😄

Şimdi bi rehber açsam varyaa 😈

Valla bi hışımla girdim konuya, int bow mu olur bari sen yapma prof. dicektim ki bu mesajı gördüm xD
S
#63
Up'lamayın şu konuyu. 😁 12509128951 senelik konu.. Sadece kafama esmişti ve öyle açmıştım rehberi.

Oyunu çok iyi bilmiyodum bu topici açarken.Saçma saçma yazmışım işte. 😄

Şimdi bi rehber açsam varyaa 😈

ya ne noob adamsın uplamayın dio ... konu sabit 😗 😁 😈
T
ThoRen ⭐ 19y
#64
beyler statlar 3 er 3 er geliyo nası 7/1 oluyo ?
8/1 olmaz mı ???
T
ThoRen ⭐ 19y
#65
cevap alamadım
P
PRotype ⭐ 18y
#67
edit
C
cokatam ⭐ 19y
#68
çok güzel olmuş saol
G
ghostarmy ⭐ 18y
#69
full int bow kasın ve oyundan zevk alın.
B
battall ⭐ 18y
#70
aslinda guzel olur ama pvp ii olacagi olmaz snow sheld bagli kalirsiniz snow bitinceye kadar adami kesdiniz kesemediniz karacaahmeti boylarsiniz 1
uniqe icin cok guzel olur str bowcularin uniqe kesip duruyor durmadan bide full int nasil olur en azindan benim gorusum ligh cold/ fire bicheondan ii olur uniqe icin atislar hem sekmez eliteler hemde uzakdan uzakdan isi goturur 😄 😄
G
#71
ii olur ama full int olsa daa çok vururmu bow skilleriyle ?
C
#72
Bnce Lightning yerine firede açabilirsin normal bir STR Bowman gibi gene iki el yakma Bow ile attack yapıcaksın imbue fire olcak birde Hybird sın Snow Shield olcak crit fln herşey olur TanK gibi..
J
Justyce ⭐ 17y
#73
Bizim serverda vardı zamanınd persiada 5-1 yapılandırma adamın seti+7 idi.Pwpde snowda acabiliyordu 😄 adama 1-2k vuruyorlardı.Adam bir vuruyordu herkez yatıyordu xD Gercekten cok güzel bir build ama işte kasmaya üşenirim:DRehber için teseküürler ellerine saglık cok güzel olmus 😊
C
#74
Coldda Varsa Sağlam ÇAr Olur Gerçekten.
F
fecas ⭐ 17y
#75
Yahu ben bu konuyu TWEETynin rehberde kapadık saniodummm 😈 😈 Hocam bowman dedigin full str olur.Nie?
1)En dayanıksız int chardır cunku,ne bir pasifi vardir hp artcak,nede koca bir kalkanı vardir sizi koruycak
2)Bu sekilde critlerle normal vurus arasında cook kucuk bir fark olur
3)COOOOOOOK hızlı kasılır.bitek iyi taraff

Hybrid spear acsa diyelim mp bitti snow ise yaramıo ve ya snow bitti verdigi 4 k canmı kurtarıcak gotunu
sword sheld bununda aynı sekııl bi durumu oldu yatır batır ya yatmassa işi sansa bırakıyorsan zaten at o charı çöpe bowda ise 5 ve 6 lı combo war mp bitince snow bitince uzaklastırır int vermıs avantajı damage %30 ve ya 35 damage si artar str nin vurdugu crite esitlenir ve kendı vurdugu critler cabası biraz mantıgın varsa bunları dusunurdun !
F
fecas ⭐ 17y
#76

Yahu ben bu konuyu TWEETynin rehberde kapadık saniodummm 😈 😈 Hocam bowman dedigin full str olur.Nie?
1)En dayanıksız int chardır cunku,ne bir pasifi vardir hp artcak,nede koca bir kalkanı vardir sizi koruycak
2)Bu sekilde critlerle normal vurus arasında cook kucuk bir fark olur
3)COOOOOOOK hızlı kasılır.bitek iyi taraff



ya ne alakası var alla alla sun set diz bakıyım noluyor 😉 saten bu rehber yükseğe oynayanlar içindir..yani sun som sos alacaklar vs.. ?!!!!!!!

sun set aldıkdan sonra ohoo xD
en dandik build warlockla bile adam kesersin xD

en dandik build warlock? warlock pvp builddidir sen bu oyunu bırak bence
O
orakmehmet ⭐ 16y
#77
arkadaşlar peki ne giycez garment mi pro mu acıklamasıyla birlikte lütfen
B
boy1903 ⭐ 18y
#78
sos-som-sun set dizemeyeceklere ne öneririsin ? 😆

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: