Icerige atla
Extraloob

6/1 Spear yapılandırması yardım lütfen!!!

· 4 Yanıt · 1.5K görüntüleme
M
manly039 OP ⭐ 19y
#1
Arkadaşlar 6 int 1 str olarak yeni serverda spear açıcam sizce 6/1 iyi mi bi de şöyle düşünüyorum ilk bşata rahat olmak için 6/1 in 30 lvl a kdar 4 kere str ye basabilirim ilk 4 lvl str ye werip sonra full int bassam daha iyi olur herhlade sizce ne ypamalıyım yorumları bekliyorum...
4 Yanıt
R
RoyalFlush ⭐ 19y
#2
spear açacaksan ilk 5 lvl int git ve bow kullanarak git.daha sonra str verirsin.
M
manly039 OP ⭐ 19y
#3
niye ki??
R
RoyalFlush ⭐ 19y
#4
bow kullanırsan yaratıklar sana yaklaşmadan ölürler.en azından ilk bikaç lvl için rahat hareket edersin pot masrafın olmaz.bu durumda hp kullanmayacağın için int gidebilirsin
daha sonraki lvllarda ihtiyacına göre istediğin zaman str verirsin.

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: