Icerige atla
Extraloob

57 LVL Wizz Charı Bot Olarak Hangi Mooba Koyayım Karar Verem

· 9 Yanıt · 1.7K görüntüleme
E
emre4582314 OP ⭐ 16y
#1
Arkadaslar ben ibot kullanıyorum ve wizard charım var. Botu nereye kursam die de düsünüodum ve aklıma sizler geldiniz 😄
9 Yanıt
F
favretto ⭐ 16y
#2
Arkadaslar ben ibot kullanıyorum ve wizard charım var. Botu nereye kursam die de düsünüodum ve aklıma sizler geldiniz :D


yanlıs yere konu açmıssın burası yabancı arkadaslarımız için...
D
#3
bardsan penon warior ,sonar karısımı bir yere koy pt moblarına dalmamayı ayarla lifesız tek atamıyorsan lifeyi ac fire bolt ve ıce bolt atack olsun sadece tek ata ata kas
T
Taxis' ⭐ 16y
#4
bencede
N
#5
bardsan penon warior ,sonar karısımı bir yere koy pt moblarına dalmamayı ayarla lifesız tek atamıyorsan lifeyi ac fire bolt ve ıce bolt atack olsun sadece tek ata ata kas


Katılıyorum 👍
L
Loras ⭐ 16y
#6
arkadaşlara katılıyorm .. Bu aralar Penonlarda PT ler oluşmaya başladı o PTlere girersen BUFF fln eksigin olmaz PT moblarada dalarsın sorun olmaz 🍺
K
#7
set npc ise mujigi.
R
Rochas ⭐ 16y
#8
İshade
M
Maynard__ ⭐ 16y
#9
Bard isen Yeti

Bknz: Noise (50 levelde uplarsan 60 level olur) Speed (%60 Speed ) Life + Fire bolt la kas.

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: