Arkadaslar ben ibot kullanıyorum ve wizard charım var. Botu nereye kursam die de düsünüodum ve aklıma sizler geldiniz 😄
57 LVL Wizz Charı Bot Olarak Hangi Mooba Koyayım Karar Verem
· 9 Yanıt · 1.7K görüntüleme 0 okuyor
9 Yanıt
Arkadaslar ben ibot kullanıyorum ve wizard charım var. Botu nereye kursam die de düsünüodum ve aklıma sizler geldiniz :D
yanlıs yere konu açmıssın burası yabancı arkadaslarımız için...
D
DarkCreature
⭐ 19y
bardsan penon warior ,sonar karısımı bir yere koy pt moblarına dalmamayı ayarla lifesız tek atamıyorsan lifeyi ac fire bolt ve ıce bolt atack olsun sadece tek ata ata kas
bencede
N
NightKiller
⭐ 16y
bardsan penon warior ,sonar karısımı bir yere koy pt moblarına dalmamayı ayarla lifesız tek atamıyorsan lifeyi ac fire bolt ve ıce bolt atack olsun sadece tek ata ata kas
Katılıyorum 👍
arkadaşlara katılıyorm .. Bu aralar Penonlarda PT ler oluşmaya başladı o PTlere girersen BUFF fln eksigin olmaz PT moblarada dalarsın sorun olmaz 🍺
K
kingtroll35
⭐ 17y
set npc ise mujigi.
İshade
Bard isen Yeti
Bknz: Noise (50 levelde uplarsan 60 level olur) Speed (%60 Speed ) Life + Fire bolt la kas.
Bknz: Noise (50 levelde uplarsan 60 level olur) Speed (%60 Speed ) Life + Fire bolt la kas.
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap