ben bir nükerim 54 lwl oldum pennon fighter larda kasmak istiorum elimde hem armor hem garment takım biede 52 +3 spear ve 52+3 sword,52+5 shield im var sizce nasıl bi kombinasyaon yapmalıyım Question Question
54 Lw nüker ile ilgili????
· 16 Replies · 2.5K views 0 reading
16 Replies
E
ercan_track
⭐ 19y
bence swordu kalkan kullan ve defansa önem veriosan armor kullan vuruş gücüne önem veriosan garment giyin ama benim tavsiyem armor
bir nuker için tabikide defans daha önemlidir onun için armpr giy ve arkadaşın dediğine katlıyorum sword shildi kullan Wink
Bence spear ve garmenti giy bi fire ardından lightning nuke at biter işi. Giant da falan kasmayıver. Onu kesene kadar 50 tane normal kesersin zaten. Mr. Green
saolsun önerileriniz için ama ben bota bıraktığım için temkinliyim Laughing
bence sen penonu geç ve garment ve shield swordla planar ve sonarlara geç fazla yaratık bulunmayan biyere geç ve bota bırak botun fazla beilirlediğin yerden açılmamasını sağla işlem tamamdır neden mi sonar ve planar çünkü magic atack yapıorlar ancak dikkat edeceğin nokta agresifler extraokk
iyi forumlar...
iyi forumlar...
eğer penonlarda kasacam diyosan armor +spear en uygunu olur . ama themyth dediği gibi sonarda kasman en mantıklısıdır tabi üstünde garment + spear varsa sana verecekleri en yüksek damage 300 olur dahada aşşağısı Wink
Ben yerinde olsam tek atışta alabileceğim yaratıkta kasarım mujigi falan çok daha hızlı kasarsın bir nuker her zaman tek de aldığı mod da kasmalıdır. Ayrıca yaratıklar sen saldırmadıkça saldırmayan cinsten olursa çok daha güzel olur.
önerileriniz için çok teşekkür ederim hepsini dikkate alıcam (hepsini denicem işime hangisi gelirse)
Yoruma Devam... extraokk
Yoruma Devam... extraokk
M
Mephistopheles
⭐ 19y
Swordlada Spearlada 2 atmıyomusun?Bot kullanıosan armor shield sword en iyisi sonuc olarak gene 2 atman gerekiyo. spearda kullansan 2 atacan nasılsa.
Swordlada Spearlada 2 atmıyomusun?Bot kullanıosan armor shield sword en iyisi sonuc olarak gene 2 atman gerekiyo. spearda kullansan 2 atacan nasılsa.
Haklısın ama mesele sadece iki atmak diil aslında pennon larda kasmaktan vazgeçtim diyebilirim garment spear takıp sonar lar bile daha az wuro oysa armor s v s taksam bile pennon lar sonralardan daha fazla wuruo
ben bir nükerim 54 lwl oldum pennon fighter larda kasmak istiorum elimde hem armor hem garment takım biede 52 +3 spear ve 52+3 sword,52+5 shield im var sizce nasıl bi kombinasyaon yapmalıyım Question Question
sword+ shield + armor set extraokk extrabeer
şuan sword+shield+armor u giydim mujigi lere gittim tek atıyorum tabikide bi de bir sürü pt canavarı var onlarıda rahat kesio ama mujigi ler phy.attack wurdukları için biras fazla pot gidio extrabeer extraokk popcorn popcorn
penonlarda kasicaksan garment + sword shield kullan ama planarlarda kasmani tawsiye ederim ordada garmen + spear kullan. armor giymek cok mantiksiz defans olarak biraz fazlasi olsada cok agar hareket ediliyo + cok mana gidiyo garmentin %20 hizli kosma we %20 az mana harcatmasi senin hem daha seri kasmani hem biraz daha yuksek olmasini(garmentin reinforceleri gercekten cok iyi) we %20 az mana gittiginden towna daha az gitmeni saglayarak zamani cok daha verimli kullanmani saglar Wink
penonlarda kasicaksan garment + sword shield kullan ama planarlarda kasmani tawsiye ederim ordada garmen + spear kullan. armor giymek cok mantiksiz defans olarak biraz fazlasi olsada cok agar hareket ediliyo + cok mana gidiyo garmentin %20 hizli kosma we %20 az mana harcatmasi senin hem daha seri kasmani hem biraz daha yuksek olmasini(garmentin reinforceleri gercekten cok iyi) we %20 az mana gittiginden towna daha az gitmeni saglayarak zamani cok daha verimli kullanmani saglar Wink
Çok mantıklı önerin için teşekkürler extraokk
sonarlarda kasabilirsin onlar pasif yani sen dalmadıkça dalmıyorlar extraokk
Log in to write a reply.
Log InBenzer Konular
BELLONA DA 130 LW ÜSTÜ CHAR ALINIR GOLD ILE S DEVIL FLAG JOB 120 LW SP Sİ FAZLA OYUN ICI GOLD ILE ALINIR PM ATIN BEYLER 05 37 596 8510 BU NUMARADAN 61 lw int blade ile 70 lw int glew satılıktır mysro 'da 61 lw int blade ile 70 lw int glew satılıktır mysro 'da Bug Report ile ispiyonlama ile ilgili TİBETE 72 LW NÜKER GÜİLD ARIORUM 70 LW + ALAN