Icerige atla
Extraloob

+3'e Kadar Nasıl Basıyorsunuz?

· 55 Replies · 5.0K views · Page 3 / 3
Replies
D
dR.NooB ⭐ 19y
#41
1 aydır süreklı +3 basıyorum ozellıkle sabah kımse yokken oyunda etkı edıomu bılmıorum ama ...
kac tane +3 weapon yaptım ..

1kere herkesın bıldıgı gıbı blue olması lazım ıtemın hele steady ımmortal fln warsa oohh Evil or Very Mad

mesela gecen steady tablet cıktı 68 bow aldım bı tane bluesuz crt 2 phy +54 dü

önce steady bastım sora crt 2 den 13 yaptım ( 5 crt stone ıle zor oldu ama kahvekeyfi ) sora son iş +3 yapmak kaldı 3 tane lucky powder aldım 3 tane elıxır weapon dırek hıc kokrkmadan heyecanlanmadan +3 e bastım +ıkı kere +4 oldu +5 yaparken gıttı 2 slot elıxır Crying or Very sad
E
eFe ⭐ 19y
#42

bende +1 basmak çin arka arkaya 6 elixir yakmıştım Sad


bu yalan ama Twisted Evil
D
dR.NooB ⭐ 19y
#43
bnce oladabılır olmayadabılır Wink

PussyC4t doLLs Cool Hastayım onlara ywf Twisted Evil Twisted Evil

pssycat dolls fan kılap kuralım Mr. Green
_
#44

badozlama dalıcaksın alıcan 10 tane elıxır +3 görenekadar basıcxanm eğer +3 olmadıysa o itemi satıcaksın paranı boşa harcama ondan cacık olmaz


puhaaa Mr. Green Mr. Green Twisted Evil
_
#45

ben pek inanmıyorum böle şeylere git orda bas olmadı burda bas server inseptiondan sonra gittim jangan chitin tomba premiumda var 70tane elixir heba oldu boşa bence şans hotan towndada 72lvl yüzüğü+5 yaptım üstünede 5str 5int ama hp basmadı XD şans dan başka bişiy değil bence


yüzüge hp mp basılırmı? Mr. Green Bnm bildigim head,legs,cheste basılır Mr. Green
S
sorale ⭐ 19y
#46
LAG OLAYI BATIL DEYEN ARKADAS + BASARKEN LAG ETKEN Bİ FAKTÖR ALIN SİZE BİR İPUCU TAVSAN VARSA ÜSTÜNÜZDE NE KADAR + LI İTEM VARSA TAVSAN A KOYUN TAVSAN I DA KASAYA KAPATIP KOYUN YANINIZA + BASACAGINIZ İTEM ELİXİRLER VE LUCKY POWDER LAR OLSUN ÜSTÜNÜZDE BİŞEY KALMICAK.SONRA JANGAN CH İM TOMB YADA BANDİT KALESİNİN B HARFİNİN EN SONUNA GİDİN ETRAFTA YARATIK OLMAMASINA DİKKAT EDİN VE BAŞLAYIN BASMAYA BEN 52 SOS GLAVİE YEYİ BURDA SIFIRDAN +6 YAPTIM SS KOYAMIYORUM ÇÜNKÜ DEMİN CHARIM SOYULDU AYRI KONU AMA DENEYİN ARKADASIM +9 BASTI LAG DEYİP GECMEYİN ETKİLİYOR SAHİDEN DE
Z
ZikywaL ⭐ 19y
#47
merak ediorum astral nası basılıo Mr. Green
T
Torquel ⭐ 19y
#48
Hocam bak koy silahi luckyi elixir.3 fatiha 1 subaneke oku(Olurse die)Besmele cek bas budur.Allah yrdmcın olur o kdr.
S
ShiZE ⭐ 19y
#49
cenabaet cenabet olmaz bu ısler bı usul abdest al sonra 3 tane elıxsır weapon 3 lucky sonra ısyu nasılsa dalmıyo yanına gıdıp +3 dırek bascan her zmana olur Twisted Evil
G
gRaNdFlaSh ⭐ 19y
#50
poseidonda da bı +9 sart ya olmuo bole Twisted Evil sımdılık 32+7 som swordumu kullanmayı beklıorm ayrıca astral ve ımmortalsız yapımlıstır zuahahhah Twisted Evil bu gece +8 denıcem manyagım ben ya Mr. Green
D
Dampyre ⭐ 19y
#51

poseidonda da bı +9 sart ya olmuo bole Twisted Evil sımdılık 32+7 som swordumu kullanmayı beklıorm ayrıca astral ve ımmortalsız yapımlıstır zuahahhah Twisted Evil bu gece +8 denıcem manyagım ben ya Mr. Green

sen mi bastın ?
TheMyth_
TheMyth_ ⭐ 19y
#52


soyle sessiz kuytu bir yer bul f12 ye bas ki butun ayrıntılar felan lag yapacak seyler gitsin
y tusuna bastıktan sonra elixiri felan koydun bitti hersey ama fuseye bastıktan sonra mouse yi fazla kıpırdatma tık yap elini cek ^^


Lucky Powderı koymayı bilmiyodur belki ben noobken hiç öyle bi bilgim yoktu da asdasd. Mr. Green Townun ortasında +5 basmıştım bi kere.

sende de ne bal var Mr. Green
G
gRaNdFlaSh ⭐ 19y
#53


poseidonda da bı +9 sart ya olmuo bole Twisted Evil sımdılık 32+7 som swordumu kullanmayı beklıorm ayrıca astral ve ımmortalsız yapımlıstır zuahahhah Twisted Evil bu gece +8 denıcem manyagım ben ya Mr. Green

sen mi bastın ?

yok ananem geldı bastı Mr. Green tabı cnmben bastım Twisted Evil
P
Piglet ⭐ 19y
#54
bunun bir bug'u asla yoktur. eğer olsa biliyorum diye geçinen arkadaşlar hiç yakmazlar. Wink
G
gRaNdFlaSh ⭐ 19y
#55

bunun bir bug'u asla yoktur. eğer olsa biliyorum diye geçinen arkadaşlar hiç yakmazlar. Wink

emınmısın Twisted Evil bı sıte vardı adını unuttum ama korece 1Love vermıstı bana zuahhaha Mr. Green nese oda askerde garıbım ölcek fılıstınde hehe ama sıte adını harbı unuttum ya zaten japonca ya anlamassınz bıse wındows servıce pack 2 lazım hem kore serverındada oynarsınz nesem ole ıste bu arada bu kadar lagda basınca patlıverdı 32+7ım Twisted Evil nesem +4 sımdılık..bu arada bugı tam oalrak kapamadım ben 1Love kadar prof degılım ama o +10 yapamadı hıc Mr. Green ....verdıgım taktıklerı okuyun onlarlada olur sansda lazım tabı extraokk

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: