beyler ben pcme format attım açtığımda 30 gün kaldı diyo bunun için naapmam lazım.
30 gün kaldı
· 29 Yanıt · 2.9K görüntüleme 0 okuyor
29 Yanıt
pm attım bak.
Ok Sağol Canım
N
NephilimAngel
⭐ 19y
Ok Sağol Canım
oh valla canım cicim gidiyonuz xD
Ok Sağol Canım
oh valla canım cicim gidiyonuz xD
😄
Snin Xp orjinal diil se yakalnmışınır bune der 😄 Lgeal Xp prog kullan yada güncelleşitrmeli kapat bida sroun yapcanı snmam bide demeye dedi tarih ten öncesine sistem geri yükleme yap o yazıdan da kurtul 😄
olmuyo şifre doğru olmuyo o legal xp de
http://haygir.blogspot.com/2007/04/making-xp-genuine-xp-yi-orjinal-yapma.html
İndir wga-hosIs Die bir program var onu aç ja[evet] Tıkla reset atmana bile gerek yok 😊
İndir wga-hosIs Die bir program var onu aç ja[evet] Tıkla reset atmana bile gerek yok 😊
Şifre tututar legal xp de yahh her zaman 😄 bi yerde hata yapıyorsundur 😄
yapmıyorum basıyorum 1. adımda şifreyi alıp 2. adımda yazıyorum olmuyo.error veriyo
yapmıyorum basıyorum 1. adımda şifreyi alıp 2. adımda yazıyorum olmuyo.error veriyo
Benım dedımı yAP uraşma!
açtım ama link bozuk
yardımmmm lütfen yhaaa
yardım edin lütfennn
M
MassiveAttack
⭐ 19y
Legal xp programını kullanıyorsan ilk adımda "xp pro vlk" seçili olacak.
Olmuyorsa anti wpa adlı bir program mevcut.
Tamamen kırık cd kullan!
Olmuyorsa anti wpa adlı bir program mevcut.
Tamamen kırık cd kullan!
Kırık cd nasıl oluyo
L
LOveLyDaYs
⭐ 19y
Sorunun hala aynıysa sana bi çözüm yolu suna bilirim..
olmuyo hiçbiri yhaaa LOVE sen ne dicektin
L
LOveLyDaYs
⭐ 19y
adım Adım anlayarak yap bunu Düzelecektir Eminim
-- CTRL + ALT + DELETE ile görev yöneticisini aç
-- wgatray.exe işlemini sonlandır
-- Windows’u güvenli moda aç
-- c:WindowsSystem32 klasöründen WgaTray.exe dosyasını sil
-- c:Windowssystem32dllcache klasöründen WgaTray.exe dosyasını da sil
-- Başlat > Çalıştır’dan RegEdit’i çalıştır
-- KEY_LOCAL_MACHINESOFTWAREMicrosoft Windows NTCurrentVersionWinlogonNotify anahtarını aratın ne ‘WgaLogon’ klasörünü sil
-- Windows XP’yi yeniden başlat
-- CTRL + ALT + DELETE ile görev yöneticisini aç
-- wgatray.exe işlemini sonlandır
-- Windows’u güvenli moda aç
-- c:WindowsSystem32 klasöründen WgaTray.exe dosyasını sil
-- c:Windowssystem32dllcache klasöründen WgaTray.exe dosyasını da sil
-- Başlat > Çalıştır’dan RegEdit’i çalıştır
-- KEY_LOCAL_MACHINESOFTWAREMicrosoft Windows NTCurrentVersionWinlogonNotify anahtarını aratın ne ‘WgaLogon’ klasörünü sil
-- Windows XP’yi yeniden başlat
güvenli mod derken
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap