öle bişi yok pc de wgatray.exe
30 gün kaldı
· 29 Yanıt · 2.9K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 2 / 2
Yanıtlar
L
LOveLyDaYs
⭐ 19y
bilgisayar açılıken yazılar geçiyo ya ondan sonra f8 tuşuna bas bi kaç sefer orada göreceksin güvenli modu en üste yön tuşlarıyla onu şeç entere bas pc güvenli modda açılacaktır...
L
LOveLyDaYs
⭐ 19y
CTRL + ALT + DELETE yaptın görev yöneticisine girdin oradan işlemlere tıkladın baqtın yok :S olması lazım bi daha baq
ALCAKTA wgatray.exe yokki pc de
L
LOveLyDaYs
⭐ 19y
Kardeş olması lazım işlemlkerde eğer 30 gün kaldı diyorsa muhakkak oLması lazım yoqsa bişi yapamam benden bu kadar ben böle çözüyorum ..
böle pc ye ben varya.
başka çözüm yokmu
başka çözüm yokmu
YARDIM EDİN YAAA
yardımmmmmmmmmmmmmmm lütfen yhaaaa
açtım ama link bozuk
önbellekten vereyim o siteyi o zaman
http://64.233.183.104/search?q=cache:Xg2QsUbPIrIJ:haygir.blogspot.com/2007/04/making-xp-genuine-xp-yi-orjinal-yapma.html+http://haygir.blogspot.com/2007/04/making-xp-genuine-xp-yi-orjinal-yapma.html&hl=tr&ct=clnk&cd=1&gl=tr
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap