Icerige atla
Extraloob

30 gün kaldı

· 29 Yanıt · 2.9K görüntüleme · Sayfa 2 / 2
Yanıtlar
P
Poker Face OP ⭐ 19y
#21
öle bişi yok pc de wgatray.exe
L
LOveLyDaYs ⭐ 19y
#22
bilgisayar açılıken yazılar geçiyo ya ondan sonra f8 tuşuna bas bi kaç sefer orada göreceksin güvenli modu en üste yön tuşlarıyla onu şeç entere bas pc güvenli modda açılacaktır...
L
LOveLyDaYs ⭐ 19y
#23
CTRL + ALT + DELETE yaptın görev yöneticisine girdin oradan işlemlere tıkladın baqtın yok :S olması lazım bi daha baq
P
Poker Face OP ⭐ 19y
#24
ALCAKTA wgatray.exe yokki pc de
L
LOveLyDaYs ⭐ 19y
#25
Kardeş olması lazım işlemlkerde eğer 30 gün kaldı diyorsa muhakkak oLması lazım yoqsa bişi yapamam benden bu kadar ben böle çözüyorum ..
P
Poker Face OP ⭐ 19y
#26
böle pc ye ben varya.
başka çözüm yokmu
P
Poker Face OP ⭐ 19y
#27
YARDIM EDİN YAAA
P
Poker Face OP ⭐ 19y
#28
yardımmmmmmmmmmmmmmm lütfen yhaaaa

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: