Icerige atla
Extraloob

30 char limiti sbottamı yoksa silkroaddamı?

· 5 Yanıt · 2.5K görüntüleme
I
izmirdenden OP ⭐ 17y
#1
6 pc den charları giriyorum. buyuk ihtimalle ip limit sınırı var ya silkroadda yada sbotta bilgisi olan varmı

31. charı girmek istedigimde bu hatayı alıyorum

[LOGINERROR] Unknown error at login server (8)!
5 Yanıt
J
Jaws3r ⭐ 16y
#2
cenabet rakamı deniyon ondan girmiyo
I
izmirdenden OP ⭐ 17y
#3
silkroad 30 client ip limiti varmış. sanırım %90 dogru.
R
rephles ⭐ 18y
#4
6a pc de kullanamassın bir sbotu en fazla 2 pc olur.
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#5
sbot 2 pc ile kullanılır ve 1 sbot hesabıyla 15 char açılır. kısacası 1 makina 1 bot 15 char açabilir.

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: