6 pc den charları giriyorum. buyuk ihtimalle ip limit sınırı var ya silkroadda yada sbotta bilgisi olan varmı
31. charı girmek istedigimde bu hatayı alıyorum
[LOGINERROR] Unknown error at login server (8)!
30 char limiti sbottamı yoksa silkroaddamı?
· 5 Yanıt · 2.5K görüntüleme 0 okuyor
5 Yanıt
cenabet rakamı deniyon ondan girmiyo
silkroad 30 client ip limiti varmış. sanırım %90 dogru.
6a pc de kullanamassın bir sbotu en fazla 2 pc olur.
sbot 2 pc ile kullanılır ve 1 sbot hesabıyla 15 char açılır. kısacası 1 makina 1 bot 15 char açabilir.
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap