Icerige atla
Extraloob

>>>| 3 Üye 3 Yorum |<<<

· 884 Yanıt · 116K görüntüleme Sabitlenen · Sayfa 43 / 44
Yanıtlar
N
NiGHTMaRe ⭐ 18y
#841
addicted: l
addicted: o
addicted: l 😆

Limanerg
JetHomme
NoMoreLove
M
Maynard__ ⭐ 16y
#842
Limanerg : Kaç senedir aradığı avatarı bulmuş sanırsam 😆 ve severim kardeşimi 😘
JetHomme : Pek bilğim yok.
NoMoreLove : Teleporttun 20 levele kadar beleş olmadığını bilen ve continopleden onglara yürüyere giden arkadaş 😘 😆

---

Additech
Guathema
Jansett
W
Whisk ⭐ 16y
#843
Addictec : Adam harbi king.
Guathema : Fenerli olması dışında çok iyi. 😜
Janset : Silkroad'dan iyi anlıyan birine benziyor 😉

_____________________________________________

Journalist
Whisk
Kemalist
N
NiGHTMaRe ⭐ 18y
#844
Journalist: 😎
Whisk: 🍺
Kemalist : cool2:

Hepinize yakıştı sanırım simgeler biggrint1

Limanerg
Metover
Wax Whine
P
Prisoners ⭐ 18y
#845
***** : belirsiz insan
Metover : Saygıdeğer kardeşim 😊
Wax Whine : Yıllardır adaşım hala adaşım 😄

-------
SweetChief
Egoist
Left Behind
sweetCHIEF
sweetCHIEF ⭐ 17y
#846
sweetchief : oyle tatli,sevimli,kasli bir kisilik ki kelimeler yetmez.s
Egoist : ismine yakin kisilikli severim ama kendisini yanima uniq atip 1 saat boyunca beni ugrastirdigini bilirim 😄
Left Behind : dagci 😄



Kemalist
Duygusuzz
Redd
M
#847
Kemalist: Nereden nerelere geldi, iyi de götürüyor siteyi ve projelerini
Duygusuzz: Tanımıyorum ama nickten ister istemez bir ön yargı oluştu = (
Redd: Maalesef bu arkadaşımızı da tanımıyorum, iyi birisidir umarım 😄

Scintillate
Avasin
La'l
Flexi
Flexi ⭐ 14y
#848
Scintillate ; tanışmak gerek
Avasin ; Sıcak kanlı,heval,dost,abi.
La'l ; nick'i çok hoşuma gitti.

----
Joxept
Rewind
CezaAlp
Rewind
Rewind Yönetici ⭐ 19y
#849
Joxept:Üniversiteye yeni başlayan gökhancan başarılar diliyorum kendisine.
Rewind: Sitenin göz bebeği çalışkan ve forumu sevenler arasında
Cezaalp: Kendisiyle silkroad oynamışlığımız var 😄

....

Avasin
sweetCHIEF
Wicked
bluesman
bluesman ⭐ 17y
#850
Rewind:imza yapmaktan bıkmayacağım tek insan
sarkolata:egoları hat safhada
Always: bi ara çok aktifti sonra uzunca bir zaman göremedik kendisini, şimdi tekrar bizlerle.

-------------------

Rewind
Wax Whine
Kemalist
A
Avasin ⭐ 17y
#851
Bu mesaj Left Behind rumuzlu uyeden alinti yapildi
Rewind:imza yapmaktan bıkmayacağım tek insan
sarkolata:egoları hat safhada
Always: bi ara çok aktifti sonra uzunca bir zaman göremedik kendisini, şimdi tekrar bizlerle.

-------------------

Rewind
Wax Whine
Kemalist



Oyunun mantığını bozma sol cenah. Üstteki üyenin belirttiği 3 üye için yorum yapıp kendin de belirlediğin 3 üye için bir sonraki üyeye yorum yaptırtacaksın.


Ps: Kendim için demiyorum; oyun kuralları öyle diyor. İhale bana kalmasın. 🎅
bluesman
bluesman ⭐ 17y
#852
@avasin hiç farketmemişim ya, söylediğin için teşekkürler. 😳
Flexi
Flexi ⭐ 14y
#853
ben şimdi ne yazcam buraya afferim baştan alıyorum

Mirage
Zippy
EnderGelisenOsasunaAtagi
L
Lemus ⭐ 18y
#854
Mirage mor rütbedemi hala 😄
Zippy tanımıyorum
EnderGelisenOsasunaAtagi nickini sevdim 😄

-

Rewind
Lenneth
Lemonade
Rewind
Rewind Yönetici ⭐ 19y
#855
Rewind:Forumun en gözde,çalışkan,yakılışıklı,sevecen,yardımsever üyesi
Lenneth:Gökhan yılın en feeder üyesi ona o ödülü aldırmak için çok uğraştım 😄
Lemonada:Gram sevmem kankalarına boost yaptırıp sonra ben kastım diye hava atan biri.

Lemus
Warmoon
sarkolata
lemonade
lemonade ⭐ 17y
#856
Lemus: bi yerden tanıyacağımm..
warmoon: forumun ilk lolcülerinden
sarkolata: kişiliksiz

wicket
subdue
cezaalp
Flexi
Flexi ⭐ 14y
#857
Wicked ; Aykut abi başarılı bir kişilik iyi yönde bir hırs'ı söz konusu çok şey kazandırmış ona bu hırs. kendisini çok çok severiz.
Subdue ; imza yap dedi yaptık suratımıza bakmadı 😄
CezaAlp ; Sürekli mesaj atıp rahatsız eder :D:D:D: (şaka.)

@Always
@Seskes
@sweetCHIEF
Game Designer
#858
 

😘

[tag]Always[/tag]: Araştırmacı bir kişiliğe sahip nedense çok çabuk kanım ısındı. 2009'da bir Wicked "geçmişimi görüyorum" Geleceğin photoshopçusu 😊 kısa zamanda zBrush ile modelleme yapmayı öğreteceğim 🍺
[tag]Seskes[/tag]: tanımıyorum
[tag]sweetCHIEF[/tag] hiiiç tanımıyorum

[tag]cukulata[/tag]
[tag]Jigsaw[/tag]
[tag]Left Behind[/tag]
yes.
L
Lemus ⭐ 18y
#859
cukulata röportaj yapılmıştı evet
jigsaw tanıdık geliyor
left behind tanımıyorum

nina ricci
uprising
kemalist
P
Prisoners ⭐ 18y
#860
Lenneth : Yaramaz kardeşim benim 😄
Ww : Adaşım yahu ^^
SweeTChief : Olm hala global misin sen ya 😄
Kemalist : Reizz

4 oldu ama daha çoooook kişi var buraya yazıp sığdıramayacağım.
Seviliyorsunuz ailem ..

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: