addicted: l
addicted: o
addicted: l 😆
Limanerg
JetHomme
NoMoreLove
>>>| 3 Üye 3 Yorum |<<<
· 884 Yanıt · 116K görüntüleme 0 okuyor Sabitlenen · Sayfa 43 / 44
Yanıtlar
Limanerg : Kaç senedir aradığı avatarı bulmuş sanırsam 😆 ve severim kardeşimi 😘
JetHomme : Pek bilğim yok.
NoMoreLove : Teleporttun 20 levele kadar beleş olmadığını bilen ve continopleden onglara yürüyere giden arkadaş 😘 😆
---
Additech
Guathema
Jansett
JetHomme : Pek bilğim yok.
NoMoreLove : Teleporttun 20 levele kadar beleş olmadığını bilen ve continopleden onglara yürüyere giden arkadaş 😘 😆
---
Additech
Guathema
Jansett
Addictec : Adam harbi king.
Guathema : Fenerli olması dışında çok iyi. 😜
Janset : Silkroad'dan iyi anlıyan birine benziyor 😉
_____________________________________________
Journalist
Whisk
Kemalist
Guathema : Fenerli olması dışında çok iyi. 😜
Janset : Silkroad'dan iyi anlıyan birine benziyor 😉
_____________________________________________
Journalist
Whisk
Kemalist
Journalist: 😎
Whisk: 🍺
Kemalist : cool2:
Hepinize yakıştı sanırım simgeler biggrint1
Limanerg
Metover
Wax Whine
Whisk: 🍺
Kemalist : cool2:
Hepinize yakıştı sanırım simgeler biggrint1
Limanerg
Metover
Wax Whine
***** : belirsiz insan
Metover : Saygıdeğer kardeşim 😊
Wax Whine : Yıllardır adaşım hala adaşım 😄
-------
SweetChief
Egoist
Left Behind
Metover : Saygıdeğer kardeşim 😊
Wax Whine : Yıllardır adaşım hala adaşım 😄
-------
SweetChief
Egoist
Left Behind
sweetCHIEF
⭐ 17y
sweetchief : oyle tatli,sevimli,kasli bir kisilik ki kelimeler yetmez.s
Egoist : ismine yakin kisilikli severim ama kendisini yanima uniq atip 1 saat boyunca beni ugrastirdigini bilirim 😄
Left Behind : dagci 😄
Kemalist
Duygusuzz
Redd
Egoist : ismine yakin kisilikli severim ama kendisini yanima uniq atip 1 saat boyunca beni ugrastirdigini bilirim 😄
Left Behind : dagci 😄
Kemalist
Duygusuzz
Redd
M
Mr. Mojo Risin'
⭐ 14y
Kemalist: Nereden nerelere geldi, iyi de götürüyor siteyi ve projelerini
Duygusuzz: Tanımıyorum ama nickten ister istemez bir ön yargı oluştu = (
Redd: Maalesef bu arkadaşımızı da tanımıyorum, iyi birisidir umarım 😄
Scintillate
Avasin
La'l
Duygusuzz: Tanımıyorum ama nickten ister istemez bir ön yargı oluştu = (
Redd: Maalesef bu arkadaşımızı da tanımıyorum, iyi birisidir umarım 😄
Scintillate
Avasin
La'l
Scintillate ; tanışmak gerek
Avasin ; Sıcak kanlı,heval,dost,abi.
La'l ; nick'i çok hoşuma gitti.
----
Joxept
Rewind
CezaAlp
Avasin ; Sıcak kanlı,heval,dost,abi.
La'l ; nick'i çok hoşuma gitti.
----
Joxept
Rewind
CezaAlp

Joxept:Üniversiteye yeni başlayan gökhancan başarılar diliyorum kendisine.
Rewind: Sitenin göz bebeği çalışkan ve forumu sevenler arasında
Cezaalp: Kendisiyle silkroad oynamışlığımız var 😄
....
Avasin
sweetCHIEF
Wicked
Rewind: Sitenin göz bebeği çalışkan ve forumu sevenler arasında
Cezaalp: Kendisiyle silkroad oynamışlığımız var 😄
....
Avasin
sweetCHIEF
Wicked
Rewind:imza yapmaktan bıkmayacağım tek insan
sarkolata:egoları hat safhada
Always: bi ara çok aktifti sonra uzunca bir zaman göremedik kendisini, şimdi tekrar bizlerle.
-------------------
Rewind
Wax Whine
Kemalist
sarkolata:egoları hat safhada
Always: bi ara çok aktifti sonra uzunca bir zaman göremedik kendisini, şimdi tekrar bizlerle.
-------------------
Rewind
Wax Whine
Kemalist

Bu mesaj Left Behind rumuzlu uyeden alinti yapildi
Oyunun mantığını bozma sol cenah. Üstteki üyenin belirttiği 3 üye için yorum yapıp kendin de belirlediğin 3 üye için bir sonraki üyeye yorum yaptırtacaksın.
Ps: Kendim için demiyorum; oyun kuralları öyle diyor. İhale bana kalmasın. 🎅
Rewind:imza yapmaktan bıkmayacağım tek insan
sarkolata:egoları hat safhada
Always: bi ara çok aktifti sonra uzunca bir zaman göremedik kendisini, şimdi tekrar bizlerle.
-------------------
Rewind
Wax Whine
Kemalist
Oyunun mantığını bozma sol cenah. Üstteki üyenin belirttiği 3 üye için yorum yapıp kendin de belirlediğin 3 üye için bir sonraki üyeye yorum yaptırtacaksın.
Ps: Kendim için demiyorum; oyun kuralları öyle diyor. İhale bana kalmasın. 🎅

@avasin hiç farketmemişim ya, söylediğin için teşekkürler. 😳

ben şimdi ne yazcam buraya afferim baştan alıyorum
Mirage
Zippy
EnderGelisenOsasunaAtagi
Mirage
Zippy
EnderGelisenOsasunaAtagi

Mirage mor rütbedemi hala 😄
Zippy tanımıyorum
EnderGelisenOsasunaAtagi nickini sevdim 😄
-
Rewind
Lenneth
Lemonade
Zippy tanımıyorum
EnderGelisenOsasunaAtagi nickini sevdim 😄
-
Rewind
Lenneth
Lemonade
Rewind:Forumun en gözde,çalışkan,yakılışıklı,sevecen,yardımsever üyesi
Lenneth:Gökhan yılın en feeder üyesi ona o ödülü aldırmak için çok uğraştım 😄
Lemonada:Gram sevmem kankalarına boost yaptırıp sonra ben kastım diye hava atan biri.
Lemus
Warmoon
sarkolata
Lenneth:Gökhan yılın en feeder üyesi ona o ödülü aldırmak için çok uğraştım 😄
Lemonada:Gram sevmem kankalarına boost yaptırıp sonra ben kastım diye hava atan biri.
Lemus
Warmoon
sarkolata
Lemus: bi yerden tanıyacağımm..
warmoon: forumun ilk lolcülerinden
sarkolata: kişiliksiz
wicket
subdue
cezaalp
warmoon: forumun ilk lolcülerinden
sarkolata: kişiliksiz
wicket
subdue
cezaalp

Wicked ; Aykut abi başarılı bir kişilik iyi yönde bir hırs'ı söz konusu çok şey kazandırmış ona bu hırs. kendisini çok çok severiz.
Subdue ; imza yap dedi yaptık suratımıza bakmadı 😄
CezaAlp ; Sürekli mesaj atıp rahatsız eder :D:D:D: (şaka.)
@Always
@Seskes
@sweetCHIEF
Subdue ; imza yap dedi yaptık suratımıza bakmadı 😄
CezaAlp ; Sürekli mesaj atıp rahatsız eder :D:D:D: (şaka.)
@Always
@Seskes
@sweetCHIEF

Game Designer
⭐ 19y
😘
[tag]Always[/tag]: Araştırmacı bir kişiliğe sahip nedense çok çabuk kanım ısındı. 2009'da bir Wicked "geçmişimi görüyorum" Geleceğin photoshopçusu 😊 kısa zamanda zBrush ile modelleme yapmayı öğreteceğim 🍺
[tag]Seskes[/tag]: tanımıyorum
[tag]sweetCHIEF[/tag] hiiiç tanımıyorum
[tag]cukulata[/tag]
[tag]Jigsaw[/tag]
[tag]Left Behind[/tag]
yes.
cukulata röportaj yapılmıştı evet
jigsaw tanıdık geliyor
left behind tanımıyorum
nina ricci
uprising
kemalist
jigsaw tanıdık geliyor
left behind tanımıyorum
nina ricci
uprising
kemalist
Lenneth : Yaramaz kardeşim benim 😄
Ww : Adaşım yahu ^^
SweeTChief : Olm hala global misin sen ya 😄
Kemalist : Reizz
4 oldu ama daha çoooook kişi var buraya yazıp sığdıramayacağım.
Seviliyorsunuz ailem ..
Ww : Adaşım yahu ^^
SweeTChief : Olm hala global misin sen ya 😄
Kemalist : Reizz
4 oldu ama daha çoooook kişi var buraya yazıp sığdıramayacağım.
Seviliyorsunuz ailem ..
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap