Icerige atla
Extraloob

>>>| 3 Üye 3 Yorum |<<<

· 884 Yanıt · 116K görüntüleme Sabitlenen · Sayfa 38 / 44
Yanıtlar
J
Josephine ⭐ 17y
#741
Sorsana
3 kişiyi :P


hmzsnmz
Jethomme
Josephine 😎
C
Chrysler ⭐ 16y
#742
hmzsnmz:Tanımıyorum demiştim,ama çok iyi birine benziyor ❤️
Jethomme:Resimlerini gördüm Cool adam 😎
Josephine: can 😘
--
Avasin
Advance
Guernica
G
Guernica ⭐ 18y
#743
özür dilerim 😜

avasin:doktor bu ne 😜
advance:topraam ❤️
Guernica:yoksull 🙄

Xantos
Maynard
Absance
eskiler bilir
C
Chrysler ⭐ 16y
#744
Xantos: Plw ve sert adam 😎
Maynard: Ayıptır söylemesi kendim gibi bilirim çok iyi cocuktur 😜
Absance: Avatarına bitiyorum 🙏


Milano
Kemalist
Journalist
R
Rochas ⭐ 16y
#745
Milano ---
Kemalist Birçok kişinin yakından tanımak isteyeceği biri
Journalist Offf onu sormayın Cs king 😆

Guathema
Josephine
Metover
sarkolata
sarkolata ⭐ 17y
#746
Guathema : Maç maç diye tutturur ama gördük beyefendiyi awp'de 😜
Josephine : Yönetimden en yakın olduklarımdan diyebilirim , çok büyük yardımı dokundu bana 😘
Metover : Photoshopta experte doğru gidiyor 😜

ps.
sarkoLata
Josephine
Wax Whine
A
Addicted ⭐ 19y
#747
SarkoLata:Beni scammer sandı ama değilim 😜
Josephine:Karizmatik
Wax Whine:Pek tanımıorm

Maynard
Lenneth
emreural 😆
O
os1 ⭐ 19y
#748
Maynard:Forum sakini
Lenneth:Deneme Mod
emreural:maynard ile gidip gelen forum sakini

os1
hmzsnmz
Majestic
A
Addicted ⭐ 19y
#749
os1 : Otuzbirci 😆
hmzsnmz:eliteturk bana cok benzetiyor 😁
Majectic:NWO FTW !!

Guathema
Metover
Hyperion
C
Chrysler ⭐ 16y
#750
Guathema: ZSZC KİNGGGG !!
Metover: Onu seviyorum ❤️
Hyperion: En sevdiğim global mod.lardan biri//Caspiandada muh. iyidi aslında hem 😁
----------------
Maynard
emreural
SarkoLata
A
Avasin ⭐ 17y
#751
Maynard: İyi gidiyor büyük işler çıkaracağına eminim

emreural: OSC olduğu ilk günü hatırlıyorum

SaRKoLaTa: Büyümüş de küçülmüş 😜

Josephine

shneZee

Limanerg
A
Arashi ⭐ 17y
#752
Josephine Asistan

shneZee global moderatör

Limanerg çarını satılığa çıkaran moderatör

Avasin
extraloob
hmzsnmz
N
#753
Avasin: Onsuz olmaz ❤️
extraloob: Buraya bişey yazamıyorum cool2:
hmzsnmz: Nedenini bilmesemde çok seviyrum onu 😜

----------------------

NightStalker
Extrowe
EliteTurk
N
NiGHTMaRe ⭐ 18y
#754
NightStalker bu aralar kayıp 😜
Extrowe o hepten kayıp 😜
hmzsnmz herzaman her yerde ❤️

Limanerg
Avasin
wW
M
#755
Lima: Adriana 😜 😁
Avasin: bir ara tıp tıp diye kafayı yicekti şu ara ne durumda hiç bilmiyorum 😁
wW: wW kimdi yav? 😁

Laistrogon
Snow Flake
hmzsnmz
.NET
.NET ⭐ 19y
#756
Lima: Adriana 😜 😁
Avasin: bir ara tıp tıp diye kafayı yicekti şu ara ne durumda hiç bilmiyorum 😁
wW: wW kimdi yav? 😁

Laistrogon
Snow Flake
hmzsnmz

Laistrogon tanımam etmem
Snow Flake tarif edilemez bir dostluğumuz var
hmzsnmz abeeyyy ünide gelicem yanına 😆

Limanerg
WindTalker
Absence

Mayk küstüm lan
[F New]Solo Gitarist
L
Leekage ⭐ 16y
#757
Limanerg:Konu canavarı .. 🙏
WindTalker:Az kibirli olan bir arkadaşımız. 😁
Absence:Çok canayakın bir arkadaşamız , en iyi sözlük yazarı pray:

___________________________________________________________

NinaRicci:
Boreas:
Mavii:
J
Josephine ⭐ 17y
#758
Nina : Adam kral cok iyi işler çıkarıyor
Boreas : Tanımam
Mavii: Pacıfıc'ın kralı.

Josephine
hmzsnmz
Jethomme
C
Chrysler ⭐ 16y
#759
Josephine:Dudak buruşturma Kralı 😆
hmzsnmz: okununca cok komık oluyor (hamısımız) makara:
Jethomme: pek fazla bilmiyorum

___________________________________________________________

Avasin:
Maynard:
Limanerg
N
NiGHTMaRe ⭐ 18y
#760
ulen ne sevilirmişim. 😜 Herkes beni yazıyor.bak duygulandım şimdi 😜
Avasin: Bir ayakta iki tekim varsa iç kulvardan çıkar gelir.Yeri değişmez ❤️
Maynard: Geçen bana sardı deli oluyordum 😜 ❤️ 555 😁
Limanerg: Konu canavarıymışım pehhh 😁

wW
Limanerg
Avasin

Onur'la faruk eküridir ❤️ 😘

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: