Icerige atla
Extraloob

3 üye 3 tanım

· 483 Yanıt · 31K görüntüleme · Sayfa 16 / 25
Yanıtlar
N
#301
respect :tbotun kralı
bittersweet :insan
Amy Lee :puan vermekde 10 numara 5yıldız bi insan xD

Thefirebender
dR.NooB:
Macrocheck:
X
XER0 ⭐ 19y
#302
herkes birbirini atlıyor 😄


Thefirebender 😈 😈 ( 😆)
dR.NooB: hayatı gülmek olan mod
Macrocheck: silkroadı bırakıp mutlu olanlardan


jigsaw
jesuswan
amy lee
R
Redefine ⭐ 19y
#303
jigsaw:Exl Admini^^
jesuswan:Exl Admini ^^
amy lee:Görevini iyi yapan modlardan biri 😄

RedeFine:
2x2-5:
ARK0:
X
XER0 ⭐ 19y
#304
RedeFine: GsLee 😜
2x2-5: Pek tanımıyorum
ARK0: Gece kuşlarının vazgeçilmezi



Jigsaw
StarkDrache
Midbroke
B
Black Rain ⭐ 19y
#305
RedeFine:Galatasaraylı.. Gerçekten Harika Bir Dost 😊
2x2-5:Ukala =.= 😜 (Gerçek Hayatta Çok İyi Bir İnsan )
ARK0:Gececi 😊

ZnowFlake:
A.T.P 😢 😘
MetalMilita
N
#306
ZnowFlake: Hülya xD kıjxD
A.T.P :güzel insan
MetalMilita tanımıyorum

Thefirebender
amylee
blackrain
S
SnowFlake ⭐ 18y
#307
Thefirebender: rütbesini sonuna kadar hakeden sitede her zaman aktif olarak gördüğüm, bir ara öldü sanıp çok üzüldüğüm üyemiz 😊
dR.NooB:eziklerin efendisi 😁 bobilerde gördüğü her komik monteyi benle paylaşan dakikalarca gülme krizine girip beni de güldüren çok sevdiğim bir arkadaşım^^
Macrocheck: msndeki neşe kaynağım 😜 kendisine kabataşlı derken aynı ilkokulda okuduğumuzu tesadüf üzeri öğrenmek gerçekten çok şaşırtıcıydı^^

A.T.P
Spiral
znowtanesi ( 😁 )
edit:ben mesajı atana kadar 6 kişi yazmış xD
N
#308
A.T.P :güzel isan tekrarlıyorum
Spiral :karmaşık duygularım var oan karşı xD
znowtanesi :hakkımda söledigi şeyler %10000 doğru 😜 kendisi bir inci danesi xD

Thefirebender
Adrey
sagopakajmer
L
Leet1 OP ⭐ 19y
#309
Thefirebender:Nephilim 😄
Adrey:Tanımıyorum
sagopakajmer:xFactor,yFactor,zFactor..

Respect
dr.NooB
Quensis
X
XER0 ⭐ 19y
#310
Respect: Hilton 😆
dr.NooB: Gülmeyi seven mod 🙏
Quensis: Güzel forumumuzun iyi global modlarından biri ^^ 🙏



Black Rain
SnowFlake
CeysınVolkır 😁
D
destiny ⭐ 18y
#311
Respect: En sevdiğim gMod

dr.NooB : Başarılı bir mod

Quensis: İmzası süper olan gMod




Maserati: Kimse benim hakkımda yorum yapmıo:((

jesuswan

Majestic
X
XER0 ⭐ 19y
#312
Maserati: beni atlayan d-mod 😜
L
Leet1 OP ⭐ 19y
#313
Biriniz Editleyin birbirine girdi 😄
Windy
Windy ⭐ 19y
#314
Maserati: beni atlayan d-mod :P


3 üye 3 tanıma bu saçma olmamışmı 🕵️
X
XER0 ⭐ 19y
#315
Kim uğraşıcak şimdi editlemeyle
3 isim devam burdan 😄 karıştırana dalarım 😁 😁


Respect
CeysınVolkır 😁
Quensis
S
SnowFlake ⭐ 18y
#316
Respect: moderatörken mavi renkte global moderatörken yeşil renkte yazan arkadaşımdır kendisi^^
JasonWalker: 2008in en faydalı, paylaşımcı, çalışkan üyesi seçilmeye aday managerimiz.
Quensis: imza & avatar sponsorum 😁


Titus Pullo:
CaN_KsK:
A.T.P:
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#317
Titus Pullo: hobaaa ailemizin tütüs amcası net aleminin en sıkı cs cilerinden.

CaN_KsK: ailemizin müzmin ve vefakar moderatoru bir 6 ay daha mod kalacak 😜

A.T.P: gelince glob. olacak tek adamım 😎


______________

jesuswan:
jiggy:
screamy:
S
#318
Jesus : Hakkında Pek Bilgim Olmayan Bir Admin
Jiggy : Anlaşamadığım Tek Admin
Screamy : En Sevdiğim Admin

Midbroke
MetalMilita
Majestic
X
XER0 ⭐ 19y
#319
Midbroke: Beni gaia ya başlatan, msnde sürekli iletişim içerisinde olduğum d-mod 😜
MetalMilitia: Karizmatik 😄
Majestic: Gece kuşu 😄


-----------------------------------

SnowFlake
StarkDrache
Amy Lee
L
Leet1 OP ⭐ 19y
#320
SnowFlake:2008 yılının en sevileni olmaya aday.
StarkDrache: COD4 Player
Amy Lee : Fazla tanımadığım mod.


Respect
_Lotuss_
jesuswan

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: